Corsair H60 Skänkes (till juldator?)

Permalänk
Medlem

Corsair H60 Skänkes (till juldator?)

Hej!
Fick över en H60 AIO från ett bygge åt en vän, jag vet inte hur väl den fungerar eller hur länge den vart i drift men den skänkes, helst till en juldator men ifall någon känner att den behöver den så går det också bra. Jag har testat att köra ett stresstest med en chassifläkt som radiatorfläkt och där presterade den tyvärr dåligt, så förhoppningsvis fungerar den bättre med en kraftigare fläkt, eller om man måste sätta på gummidistanser på baksidan så den sitter tätare.
Fläkt följer tyvärr inte med.

Hämtas i Västerås mellan den 19e (kväll) till 21 dec förmiddag. Är i sälen annars så ifall någon bor där som vill ha den funkar det ju också bra.

Mvh

Läs hela annonsen här

Permalänk
Avstängd

Du vill inte skicka den mot fraktpengar?

Visa signatur

-Stäng av snabbstart i ditt Windows.

Permalänk
Medlem

@VadSaDu: Har lite ont om tid och skulle absolut vara bekvämast med avhämtning, men ifall inget sådant dyker upp gör jag så tar jag lite turordning och skickar.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Laktos:

Hej!
Fick över en H60 AIO från ett bygge åt en vän, jag vet inte hur väl den fungerar eller hur länge den vart i drift men den skänkes, helst till en juldator men ifall någon känner att den behöver den så går det också bra. Jag har testat att köra ett stresstest med en chassifläkt som radiatorfläkt och där presterade den tyvärr dåligt, så förhoppningsvis fungerar den bättre med en kraftigare fläkt, eller om man måste sätta på gummidistanser på baksidan så den sitter tätare.
Fläkt följer tyvärr inte med.

Hämtas i Västerås mellan den 19e (kväll) till 21 dec förmiddag. Är i sälen annars så ifall någon bor där som vill ha den funkar det ju också bra.

Mvh

Läs hela annonsen här

kan hämta imorgon skulle vara perfekt till datorn jag har fixat ihop till dottern

Visa signatur

here we go!

Permalänk
Medlem

@norrby89: Låter bra! Skickar PM!