Tävla och vinn Destiny 2 samt temariktig spelutrustning från Razer

Trädvy Permalänk
Inhibitor
Registrerad
Dec 1999

Tävla och vinn Destiny 2 samt temariktig spelutrustning från Razer

För att fira den första Destiny 2-expansionen arrangeras en tävling, där du utöver en specialutgåva av spelet kan vinna headset, tangentbord, spelmus och musmatta från Razer med spelet som tema.

Läs hela artikeln här

Observera att samma trivselregler gäller i kommentarstrådarna som i övriga forumet och att brott mot dessa leder till avstängning. Kontakta redaktionen om du vill uppmärksamma fel i artikeln eller framföra andra synpunkter.

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Jul 2002

Ett vapen som skjuter belgiska våfflor för att hålla borta lotteriinspektörerer som försöker stoppa försäljning av PEGI-16 spel med lotterier i dom till barn under 18 år. Jag kallar den för Sunk Cost Fallacy och den har beskrivningen "Roll The Dice. Put Everything On Black.". Special modifier: The First One is Free, The first few shoots doesn't use ammo.

“It’s not that you can’t speak. It’s that other people can hear you. And they’re telling you what you’re saying is crazy.” -Elizabeth Gumport
Vega 56 - Xeon E3-1231v3 3,8GHz - Single channel 1x8GB 1600MHz DDR3 - H81M-P33

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Trollhättan
Registrerad
Jan 2005

Jag är bara osäker på om grejerna kommer fortfarande fungera efter nästa DLC.

Trädvy Permalänk
Avstängd
Plats
Greveholm
Registrerad
Aug 2008

Fast ni menar väl Plastzer? Inte Razer?

https://mega.nz/#!xNBjAJKA!OQctTR0tY5EK1Dk68MV0loIyCD3ftwL_KI...
(DX-11 DLL-fil till SweetFX/Reshade som är kompatibel med GTA 5)

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Tanzcentrum, Stuttgart
Registrerad
Feb 2007

Tröttnade på Destiny 2 fort. Riktigt tråkigt spel tyvärr.

Das Haus, det bästa inom House.

| ASRock X370 Gaming Pro Fatal1ty | Ryzen 1700@4Ghz | 32GB DDR4 3200 CL14 | MSI 1080ti Gaming X | Samsung 960 Pro 1tb M.2 SSD | Dell UP3017 2560x1600 |

Trädvy Permalänk
Medlem
Plats
Numera Malmö (igen)
Registrerad
Jan 2009
Skrivet av kokkojambo:

Tröttnade på Destiny 2 fort. Riktigt tråkigt spel tyvärr.

Backup your claims with reasons. Varför tycker du det är tråkigt? Spelkänslan är det i alla fall inget fel på i mitt tycke (efter det lilla jag har kört i demot, eller vad man nu ska kalla det).

Mac Pro (Mid 2010) | 3,33 GHz 6-Core Intel Xeon ”Westmere” | 32 GB RAM | GeForce GTX 1070, 8 GB | macOS 10.13: Samsung 850 Pro, 512 GB | Windows 10: Samsung 850 Evo, 256 GB | WD Green, 2 TB | Samsung Spinpoint, 1 TB | LG DVD bränn/Blu-ray läs | 2x USB 3.1 Gen 2 via Sonnet Technologies Allegro USB-C PCIe

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

spelat igenom ettan och tvåan på ps4 med min gamla plasma men spelar gärna igen med mitt nya gtx 1080 på min skärm Älskart och förstår inte vad folk klagar på? Väl balanserat och skönt ibland att bara glida ner på earth och leta lite kistor

Trädvy Permalänk
Medlem
Registrerad
Dec 2013

Väntar spänt på svar

Skickades från m.sweclockers.com