Permalänk
Medlem

DDR3 - 2st 2GB/4GB stickor

Hej på er!

Jag är på jakt efter lite mera minne till min gamla trotjänare till burk. Har idag 2 stycken 4GB 1333MHz stickor, så två till sådana är av främst intresse.

Men vid rätt pris så är jag även intresserad utav 2 stycken 2GB stickor.

Bor i Skövde och kan endera mötas där för avhämtning, alternativt kan de skickas med Posten där jag givetvis står för frakten.

Vänliga hälsningar,
Robert Roos

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Vill du att jag besvarar något så kom ihåg att citera mitt inlägg! :)

Permalänk
Skrivet av Subtractive:

Hej på er!

Jag är på jakt efter lite mera minne till min gamla trotjänare till burk. Har idag 2 stycken 4GB 1333MHz stickor, så två till sådana är av främst intresse.

Bor i Skövde och kan endera mötas där för avhämtning, alternativt kan de skickas med Posten där jag givetvis står för frakten.

Vänliga hälsningar,
Robert Roos

Läs hela annonsen här

Har 2x2gb ddr3 1333 CRUCIAL (CL9). Hur mycket vill du ge+ frakt?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Subtractive:

Hej på er!

Vänliga hälsningar,
Robert Roos

Läs hela annonsen här

Vet att du söker 2st men har 1st Kingston kvr1333d3n9 4GB sticka om det är av intresse.
Mvh Erik

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Asus ROG Zephyrus G15 GA503-HQ008T: AMD Ryzen 9 5900HS | Nvidia RTX 3070 8GB GDDR6 | 40GB DDR4-3200
Lenovo Ideapad 5-15 81YQ0034MX: AMD Ryzen 7 4700u | 16GB DDR4-3200

Permalänk
Skrivet av Subtractive:

Hej på er!

Vänliga hälsningar,
Robert Roos

Läs hela annonsen här

Hej!

Jag har 2 paket med ram, båda är Corsair XMS 1333mhz
Ett av dem behöver jag behålla för min egen dator men spelar ingen roll vilket. Trevligt med mer ram och skulle behövas i vissa spel, dock är det kontorssysslor jag har datorn till 90% av tiden så 2x2GB skulle funka.

- 2x2GB (4GB) ca 150kr
- 2x4GB (8GB) ca 300kr
köpta i kit och testade ordentligt.

Är det intressant och går att göra affär ikväll så kan jag köpa lite välbehövligt snus.
Mvh,

Permalänk
Medlem

Hej på er!

Svarat de som sänt mig PM redan. Genomfört en affär på 2x4GB stickor så jag har nu hittat det jag eftersökte.

Tack alla!
/ Robert

Visa signatur

Permalänk
Medlem

Vill ge lite rep till: @gwingis https://www.sweclockers.com/medlem/gwingis här på SweC som jag köpte minnen av. Trevlig säljare, snabb lev. bra inpackat och nyskick på sakerna!

Visa signatur