Kenneth, Jonas och Emil testar nya PUBG-kartan Savage

Permalänk
Relik 📜

Kenneth, Jonas och Emil testar nya PUBG-kartan Savage

..hoppas vi. Eller ja, det är planen! Man kan däremot inte köra squad, så vi hoppas på turen att hamna i samma värld. Då kan vi skjuta @Kenneth så alla ser. Det är han som streamar alltså, Kenneth.

Går allt åt pipan kör vi vanlig squad och dör i grupp. Som vi brukar. Varmt välkomna, senast 20:30 drar vi igång!

(Och ja, bilden är fel. Blame Kenneth!)

#bakomkulisserna

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem

sjukt alpha men ah ser fett ut med en lite mindre map!

Visa signatur
Permalänk
Moderator
Festpilot 2020, Antiallo

DÖÖÖ KENNETH!
Tyvärr är det väl tvärt om, j*vla CS-reflexer.

MVH
/Han som alltid dör först

Visa signatur

 | PM:a Moderatorerna | Kontaktformuläret | Geeks Discord |
Testpilot, Skribent, Moderator & Geeks Gaming Huvudadmin

Permalänk
Medlem

Haha, följde er hela matchen faktiskt. Ni hittade verkligen en egen harmonisk väg mot mitten kan man ju säga

Visa signatur

Windows 11 Pro | Intel i7 8700 | ASUS Prime Z370-P | Corsair 16GB 3000MHz | ASUS GTX 1080 | Fractal Design Define S | Corsair RM750x | Hyper 212 EVO

Permalänk
Medlem

Det ser ut som att Kenneth använder någon sorts head tracker när han kan titta runt medan han springer? vad är det för nån?

Permalänk
Medlem

tack för svaret

Permalänk
Avstängd

DED GAME

Visa signatur

Intel i7 7700K OC 4.9Ghz | Asus Z170 PRO GAMING AURA.
EVGA GQ 750W | 4 x 4GB Corsair Vengeance DDR4 2500Mhz.
PNY GeForce RTX 2080 Ti XLR8 | SSD Crucial MX300 525GB.
Acer 27" Predator LED G-Sync XB271HUA 1440P 165hz.
Ducky One 2 Mini Pure White Keyboard (Silent Red Switch)

Permalänk
Medlem

Ni kan ju bara kolla på server id nere i skärmen så vet ni om ni är i samma game...

Visa signatur

Ryzen 7 2700 @ 4.0Ghz, X470 Taichi, 16gb ram @ 3200 mhz, GTS V8 Cpu Cooler, Gigabyte 5700XT.

Permalänk
Medlem

Uhm, trodde PUBG var tredjeperson. En av två anledningar jag undvikit spelet.

Permalänk
Sötast
Skrivet av iXam:

Uhm, trodde PUBG var tredjeperson. En av två anledningar jag undvikit spelet.

Vy kan man välja själv hamnar på servrar dedikerade för antingen 3dje eller första person
Vad är den andra anledningen då?

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Zargoz:

Ni kan ju bara kolla på server id nere i skärmen så vet ni om ni är i samma game...

Doh! Men vårt sätt var roligare!

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje #1 -> i5-11400F - B560M-ITX/ac - RTX 3070 - 16 GB DDR4
▪ Nöje #2 -> R5 5600 - Prime B450-Plus - RX 6750 XT - 16 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Steam Deck, Xbox Series S

Permalänk
Medlem
Skrivet av mmarks:

Det ser ut som att Kenneth använder någon sorts head tracker när han kan titta runt medan han springer? vad är det för nån?

Man håller in "Alt" tror jag det är som default.

Permalänk
Benchmaskin 🍞
Skrivet av Zargoz:

Ni kan ju bara kolla på server id nere i skärmen så vet ni om ni är i samma game...

haha, vad fan. Det låter som en mycket smidigare lösning

Permalänk
Medlem

@iXam: 1'a person (FPP) har funnits ett bra tag nu. Det är det enda läget jag spelar. 3'de person ger campare för stora fördelar.

Dock är tredjeperson det mest populära läget, men det är nog för alla noobs. Men paradoxalt nog är det faktiskt svårare än första person.

Permalänk
Medlem
Skrivet av boibo:

@iXam: 1'a person (FPP) har funnits ett bra tag nu. Det är det enda läget jag spelar. 3'de person ger campare för stora fördelar.

Dock är tredjeperson det mest populära läget, men det är nog för alla noobs. Men paradoxalt nog är det faktiskt svårare än första person.

Har (tyvärr) bytt över till FPP efter att spelat mestadels TPP sedan spelet lanserades. Det beror dock på av vad jag märkt så har mina tittare på twitch mer velat se FPP faktiskt. Jag tycker dock spelet är "bättre" i FPP om man kollar e-sport eller ja tävling över huvudtaget, men det är hästlängder bättre spel i TPP enligt mig. OMÖJLIGT att köra fordon i TPP utan att gråta inombords...

Har tyvärr inte hunnit testa nya mappen än men ska bli skoj med en mindre! Själv hade jag velat se ett läge där man droppar 100 pers på "start ön" men det lär aldrig hända

Permalänk
Medlem
Skrivet av boibo:

@iXam: 1'a person (FPP) har funnits ett bra tag nu. Det är det enda läget jag spelar. 3'de person ger campare för stora fördelar.

Dock är tredjeperson det mest populära läget, men det är nog för alla noobs. Men paradoxalt nog är det faktiskt svårare än första person.

Håller inte med dig, satt bakom en bil sista cirkel med awm kunde sikta i förväg utan att motståndaren såg mig och få ett enkelt hs. Hade det varit fpp så hade jag behövt exponera mig.

Fpp är enda läget som borde finnas, tänk cs med tpp?

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

Dator: Ryzen 3900x - 16Gb - EVGA 3060 - Acer Predator X34A
Server: Synology DS415+ 3st WD red 6Tb 1st Toshiba N300 8Tb
Anslutning: Fiber 500Mbit
Bilar: Tesla model 3 LR 2023, MG EV ZS 2021
Solceller: 12,1kwh Batteri på gång.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Trevlig:

Håller inte med dig, satt bakom en bil sista cirkel med awm kunde sikta i förväg utan att motståndaren såg mig och få ett enkelt hs. Hade det varit fpp så hade jag behövt exponera mig.

Fpp är enda läget som borde finnas, tänk cs med tpp?

Skickades från m.sweclockers.com

Är väl därför det blir svårt eftersom fienden kan se dig utan att du kan se den.

Visa signatur

Ryzen 5 7600
Rx 6650xt
32Gb

Permalänk
Medlem

Squad har släppts till nya banan idag, returtest kanske?

Visa signatur

Hette något annat förut, men kom fram till att det är dumt att ha samma namn på 78 miljoner sidor...
citera, svara osv. osv...
hot tip - ctrl + shift T öppnar senast stängda flik i vissa webbläsare

Permalänk
Inaktiv

The Doc!

Permalänk
Medlem

@Trevlig: vet inte vad du menar, när jag läser det du skriver så håller du ju med mig.

tredje person ger camparna fördelar (mao man kan se utan att bli sedd). första person "levels the playing field", för att se någon måste man exponera sig i någon mån. Iofs går det att sneaka o se genom springor o skit men det är ljusår mer rättvist än 3de person.