Permalänk
Medlem

Nån som vill spela?

Hej, jag letar efter någon som kanske skulle vilja spela med mig. Brukar spela Cod, WOW, fortnite, pubg. Det är dom jag spelar mest just nu. Skulle vara jättekul att spela med någon annan, kanske nån som kan hjälpa mig att bli bättre!

Permalänk
Medlem

Om du har discord så rekommenderar jag geeks discord. Där finns alla möjligheter att snacka med folk och spela!

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

1: 3600x-16GB-1070ti
2: 1600x-16GB-580x
3: fx8350-16GB-1050ti

Permalänk
Medlem
Skrivet av skippy_pewpew:

Om du har discord så rekommenderar jag geeks discord. Där finns alla möjligheter att snacka med folk och spela!

Skickades från m.sweclockers.com

Instämmer, Geeks Discord är nog stället du söker! Det var det iaf för mig i när jag lirade PUBG.

Visa signatur

Skrivet med hjälp av Better SweClockers
PC: Ryzen 9 5900X | RTX 3080 12GB | G.Skill Trident Z Neo 64GB 3600MHz CL16 | 12TB NVMe SSD - 5TB SATA SSD = total 17TB SSD | Synology DS920+ w/20GB RAM SHR 48TB | Seagate IronWolf 10TB HDD intern HDD
Skärmar: Acer Predator XB323UGX 32" 270Hz 1440p, Asus PG349Q 34" 120Hz 1440p UW, Asus PG279Q 27"
Foto
: Canon 80D & 60D + Canon 17-55/2.8 IS, Canon 10-22, Canon 70-200/2.8L IS II, Canon 100/2.8L IS Macro

Permalänk
Medlem

@Sofiehf: Geeks discord är stället som gäller. Massor av vänliga spelande geeks från sweclockers.

Visa signatur

Intel i9 10900k @5,2Ghz, MSI Z590 Gaming EK-X, G-Skill Elite Royal 4x8gb @3600mhz cl16, Asus TUF 3080ti OC, 2xSamsung 960 EVO 1Tb M2, Seasonic Prime 1300W Platinum, EK D5 Revo, 2x360mm EK SE, Acer X34P 1440p 120hz IPS G-sync, CSFG The Crow
Galleri Ancalagon The Black | Galleri The White Crow

Permalänk
Medlem

@Deriveh: okej tack så mycket!

Permalänk
Medlem

@aMp: okej tack så mycket

Permalänk
Medlem

adda Crapsnap på steam för fina pubG games har ju ändå 6200h på arma=)

Permalänk
Moderator
Moderator

@Sofiehf: Varmt välkommen in på Geeks Discord som ovan trevliga personer tipsat, finns även lite andra spel såklart. Vi ser discorden som en förlängning av forumet.

@kristallkrona - COD spelade väl du?

Det finns såklart fler trevliga personer och communityn, de hör nog av dig snart i tråden.

Visa signatur

Forumregler | Synpunkter på moderering i forumet? Kontakta via PM, Email eller kontaktformuläret.
Huvudadmin för Geeks Discord - Mötesplatsen för gamers

Permalänk
SpelClockers
Skrivet av Sofiehf:

Hej, jag letar efter någon som kanske skulle vilja spela med mig. Brukar spela Cod, WOW, fortnite, pubg. Det är dom jag spelar mest just nu. Skulle vara jättekul att spela med någon annan, kanske nån som kan hjälpa mig att bli bättre!

Tja! Precis som Lan nämnde, så spelar jag CoD! VAr ett tags sen då jag snöat in mig på The Elder Scrolls Online, men CoD är väldigt roligt! Kom in på Geeks Discord så kan vi spela någon dag!

Inbjudan har du i min signatur!

Visa signatur

Välkomna in på Geeks Discord! :) Geeks's Discord!
Admin för Spelclockers.
Guildmaster för ESO guilden Fragzone på PC-EU - den enda officiella FZ guilden. Vill du ha en inbjudan, sicka ett PM!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sofiehf:

@aMpari: okej tack så mycket

Kan spela Fortnite med dig / RosaHelikopter

citera vilket nick du har om du lägger till mig.
då jag får ca 10-20 friend requests om dagen på fortnite :S (har inte autodecline på)

Visa signatur

Moderkort: Aorus z390 elite CPU: INTEL i9 9900KS
SSD: 970 evo plus 1TB Intel 750 1.2TB, Samsung 850 PRO 1TB GPU: Titan X Pascal
Ljud: PC360Sennheiser+SB ZxR RAM: Corsair Vengeance lpx 2600mhz cl15 32GB
SKÄRM1: Asus Rog Swift PG279Q 165hz 27" 2560x1440 CHASSI: Define R5
SKÄRM2: ASUS PB278QR 27" 2560x1440 KYLNING: NH-D15 NÄTDEL: Corsair AX860W

Permalänk
Medlem
Skrivet av hurrai:

Kan spela Fortnite med dig / RosaHelikopter

citera vilket nick du har om du lägger till mig.
då jag får ca 10-20 friend requests om dagen på fortnite :S (har inte autodecline på)

Manthorie

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Letar själv folk att lira PUBG med

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Nån som vet om det finns quake-folk på Geeks Discord? Använder själv inte Discord men letar någon vapendragare att spela 2vs2 med Quake Champions.

Visa signatur

Gilla min Guide till sweclockers tävlingen! :D : #12510535

Min Sweclockers-låt som aldrig deltog i Jultävlingen. Enjoy! https://www.youtube.com/watch?feature=player_embedded&v=g7gof...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ghuntax:

Letar själv folk att lira PUBG med

Skickades från m.sweclockers.com

Spelar inte så mycket pubg längre, nu är det mest modern warfare