Sommarstädning, ett par GTX 1070/1060, Ryzen 1600 + mb, mining utrustning.

Permalänk

Sommarstädning, ett par GTX 1070/1060, Ryzen 1600 + mb, mining utrustning.

Har diverse datordelar att sälja inköpta runt Januari/Februari det här året då hyran på lokalen jag hyrt höjts och då ej behöver min utrustning:

  • 3st ASUS GeForce GTX 1070 8GB DUAL - 3300kr/st med reservation för högre bud

  • 3st MSI GeForce GTX 1060 6GB OC - 2300kr/st med reservation för högre bud

  • AMD Ryzen 5 1600 - 6C/12T, 3,4/3,6GHz, 3MB L2, 16MB L3 cache, 65W - 1300kr/bud

  • ASUS ROG STRIX B350-F Gaming - ATX / B350 - 700kr/bud

  • Fractal Design Power Supply (PSU) Integra M 750W - bud

  • Corsair Value Select 1x4GB / 2666 MHz/ DDR4/ CL18 - bud

  • Paketförslag: AMD Ryzen 5 1600, B350-F Gaming, Nätaggregatet och då ingår ett Fractal Design Define C - Svart (ev med några repor på utsidan) - bud

  • ASUS B250 Mining Expert (oanvänd, inköpt från Amazon DE i år) - 700kr/bud

  • Mining rig/chassi öppen (oanvänd, köpt från Ebay Polen) - 500kr/bud

Samtliga delar har inköpts från Webhallen mellan Januari/Februari 2018, utom B250 mining mb + chassit. Jag kan eventuellt slänga in 4st PCI-E risers (ver 006C) om ni köper något av miningutrustningen/GPUs). Korten/CPU har har körts på mindre volt och totalt i ca 3 månader utan problem. Så de är inte direkt slitna.

För de som är intresserade av mining chassit så är det 12 GPU slots +1 för moderkortet, sen plats för PSU.

Affär görs i Stockholm, helst i Liljeholmen (jag kan bjuda på kaffe vid ett café och ni kan få inspektera varorna). Beroende på omfattning (dvs att jag inte behöver släpa med 6 st GPUs, mining chassi, etc) så funkar möte i centrala Stockholm då jag jobbar i city.

Jag reserverar mig att sälja till den jag vill, högre bud alternativt smidig affär prioriteras, jag har inget intresse av att sälja för mindre än det jag anger och skambud ignoreras. Vill ej frakta då det är smidigast att träffas i person och ni kan få se att ni får rätt prylar och att allt är i rätt skick. Har gjort tidigare affärer i swec/blocket utan strul.

Har inte tid att fixa bilder på något utom mining rig/moderkort, men jag kan fixa vid förfrågan i forumet (städar i skrivande stund så jag vill såklart se till att allt är rent och i bra skick )

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Nyfiken!

Hoi
Funderar nämligen på att bygga ihop något kul nu i höst och ett av dina 1070:n lockar därav (för spel!). Även student så därför är detta ännu ett plus.

Läste att flertal haft problem med fläktarna (motorljud?) om inte så är jag väldigt nyfiken, är i Stockholmstrakten dessutom.

Detta gäller dock det pris du nämnde (Är som sagt student).

Mvh,
Patchway

Permalänk
Proffsmoddare
Permalänk

@Patchway dessa låter inget mer än andra korten i liknande utförande, har inte märkt något motorljud på någon av korten. Vill du köpa ett så går det bra.

@MetallicAcid That works fine with me.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Om mining-chassit går att montera ner och frakta för rimlig peng så tar jag det gärna för 500kr + frakt om ingen vill köpa det på plats.

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Köper då gärna ett!

Hojta till när du har möjlighet (Nu på söndag borde jag ha tid bland annat).

Permalänk
Medlem

Finns kvittot till mobo?

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk

@TechGuru har redan en intresserad av att få chassit skickad, men om det eventuellt inte blir av och jag fraktar så kan jag höra av mig.

@Patchway Söndag fungerar bra för mig, bara att PMa vilken tid som passar etc.

Edit: @Rebe1 Inget kvitto på mining moderkortet tyvärr.

Permalänk
Medlem

Jag trodde om ASUS ROG STRIX B350-F Gaming

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk
Medlem

är det ASUS STRIX 1070

Permalänk

@Rebe1 Ah! Kvitto på det finns

@Ghost93 Nä det är denna model https://m.prisjakt.nu/product/3789345

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Retrospective Då jag bjuder 550 (frakt ingår) för Asus B350-F Strix

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk

Paketförslaget med Ryzen mm + MSI GeForce GTX 1060 6GB
3500 kr , hämtar

Permalänk
Medlem

Bjuder 3300kr för ett ASUS GeForce GTX 1070.
Kan hämta fredag eftermiddag alt fakt om du inte vill vänta (är på Mallis)

Permalänk

@barbarian jag har en som bjudit högre för moderkort/CPU men om det inte blir av kan jag återkomma

@Poberg Fredag eftermiddag går bra

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

@Retrospective:

Ber om ursäkt men får tyvärr hoppa av köpet.
Hittade GPU med vattenkylning vilket jag inte kan motstå 🤪

Permalänk
Medlem

Status på annonsen

Tjena! Tänkte bara fråga vilka grejer som är kvar vid det här laget? Är personligen kanske intresserad av B350 mobo, Ryzen CPU och ev. även ram.

Mvh. Lowe Björklund

Visa signatur

*Lite överklockade Ryzens och Xeons.
*R9 kort som alltid brinner upp, men måste ju värma huset på något sätt!
*Custom 3D printad kina & EKWB loop med tillhörande hemförsäkring för vattenskador.

Permalänk

Finns det nån 1060 kvar?

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk

Jag ska lägga upp en ny annons med uppdaterad status på grejer, har haft så himla mycket att göra så jag hann inte svara på vissa förfrågningar.

@Loweirst Det mesta finns kvar, inkl de delar du nämnde var av intresse.

@P0rnzstar Ja det finns kvar

Skickades från m.sweclockers.com