Permalänk
Medlem

Battlefield 4

Varför blir man så arg när man spelar det men ändå har så roligt? Diskutera

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Avstängd

@ClintBeastwood:
Är väl för att dom flesta är bättre än en själv.:(
Men man ger sig ändå inte.:)

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.

Permalänk
Medlem

Spelade ett par månader vid release men var så trasigt så ej rört det sen dess. Funderat flera gånger på att testa igen men jag är helt enkelt less på nutids-pang-pang.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Medlem
Skrivet av daskedennis:

Spelade ett par månader vid release men var så trasigt så ej rört det sen dess. Funderat flera gånger på att testa igen men jag är helt enkelt less på nutids-pang-pang.

Spelet är helt annorlunda än releasen. Ge det en chans åtminstone!

@mange43 hehe du har nog rätt! Skit också!

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Kartorna gör att man blir skjuten i ryggen lite väl ofta.

Permalänk
Medlem

Blir ofta arg i spel, har avtagit väldigt mycket i BF4 då man förstår att det är 110% kaos i spelet.
Men första året var det dö bakom väggar väldigt ofta, vilket var extremt frustrerande.
Sen har jag slutat spela banor som jag tycker är skit, gör väldigt mycket det också.
I PUBG sliter jag av mig håret men mest för alla buggar, även om det är kul också.. Ibland.

Permalänk
Medlem

Har faktiskt dammat av BF4 nyligen, förvånandsvärt bra spel efter 1000h PUBG.
Skönt med färre buggar, mer fps och massvis med pang-pang!

Sjukt frustrerande att de flesta bara går på kills istället för ev objective xD

Visa signatur

i5-8600k, 64GB 3200Mhz, Asus 3080Ti, Samsung 960 PRO 512GB, 2x Predator 27" IPS 1440p G-Sync 144Hz
- Citera gärna för svar! -

Permalänk
Medlem
Skrivet av GuuFi:

Blir ofta arg i spel, har avtagit väldigt mycket i BF4 då man förstår att det är 110% kaos i spelet.
Men första året var det dö bakom väggar väldigt ofta, vilket var extremt frustrerande.
Sen har jag slutat spela banor som jag tycker är skit, gör väldigt mycket det också.
I PUBG sliter jag av mig håret men mest för alla buggar, även om det är kul också.. Ibland.

Jag tycker banorna som kommer med spelet är dom bästa men sen kan så klart dlc banor vara kul också men föredrar vanilla. Inget slår en jämn match i locker, zavod eller siege.

Visa signatur

sweclockers prestandaindex

Efter 10 kommer 11.
Efter 99 kommer 100.

Permalänk
Medlem

Det jag störde mig mest på var känslan i fordonen var helt värdelös, speciellt flygplanen. Har flugit extremt mycket i både BF2 och BF3 och kör mycket 1v1 i BF3, men i BF4 var det helt värdelöst.

Visa signatur

Ducati Streetfighter 848, -2013
Yamaha FZR 1000, -1987

Permalänk
Avstängd

@ClintBeastwood:
Som jag fattat det kommer alla kartor vara vanilla i bf5.
Dice har väl insett att det inte finns tillräckligt med folk på dlc kartorna,
Problemet Börja redan i BF hardline,Starwars battllefront.1.
Vi som köpte premium blev typ blåsta på 500 kr.
Inget folk, inget game.

Visa signatur

Chassi.Corsair Obsidian 750 D.Moderkort Asus Maximus XI Hero Processor Intel I7 8700K Med kylare Fractal design Celsius S36.Grafikkort MSI Gaming X trio 2080.SSD.1 Samsung 850 Pro 256 GB.SSD.2 Samsung 840 Evo 500 GB till spel.Nätagg Evga 850 G2.Minne 16 gb corsair vengeance 3200 mhtz.Skärm. Asus PG278QR.
2×596 gb.Mekaniska hårddiskar.