Chassi NZXT H440 & Q-PAD gamingheadset

Permalänk

Chassi NZXT H440 & Q-PAD gamingheadset

Hallåj!

Dags för lite rensning igen

1. NZXT H440-chassi
Mitt gamla chassi som är i helt ok skick, tyvärr så fattas det lite saker som dels en backplate till
en av PCI E-platserna i bak (hittar jag det så säger jag såklart till!) samt lite skruvar. Det är dels en fingerskruv till själva plåten men även lite fläktskruvar. Skickar med en påse med lite skruvar som jag har hemma från tidigare chassin, men jag rekommenderar att man ordnar en komplett tillbehörslåda från NZXT ifall man ska göra ett bygge med det. Standardfläktar kommer med. Moderkortsdistanser sitter på!

2. Corsair H80i
CPU-kylare från Corsair i fungerande skick, radiatorn har samlat på sig lite svårrensat damm och skruvarna till fläktarna (dom långa, 8 st) har fått fötter tyvärr och kommer inte med. Originalfläktarna som kommer med är helt orörda.

3. Aerocool DS Blue 120 mm (2 st)
Fläktar i komplett skick. Finns inte så mycket att säga där, dom gör sitt jobb och det gör dom tyst och fint!

4. Qpad QH-1339
Gamingheadset som har några år på nacken, dom är i bruksskick men fungerar bra. Kommer i en låda samt en liten hörlursväska till.

BUD på samtliga grejer, vi kör tills jag prismässigt känner mig nöjd. Chassit och CPU-kylaren skickar jag inte, det finns att hämta i Bromma. Fläktarna och Qpad'en kan skickas mot att köpare står för frakten.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Period!

Permalänk
Medlem

Hejhej,
budar 110 pix plus frakt för fläktarna.

Visa signatur

c64, u1541-8Gb SD, Tac-2, AR6.0

Permalänk

@pback:

PM

Visa signatur

Period!

Permalänk
Medlem

@Hardcore i7: Jag är intresserad av H80 kylaren. Skickar PM.