Nån mer som inte kan beställa origin access premier(battlefield V)?

Permalänk

Nån mer som inte kan beställa origin access premier(battlefield V)?

Tjena!

Kom hem råpepp på Battlefield 5 igår kväll. Poppade in och köpte Origin Access Premiere. Står att jag ska få ett mail när det är aktiveras. Väntar tålmodigt, men inget händer. Kontaktar supporten som med all säkerhet är en chatbot och säger att jag måste vänta 24 timmar.

Försökte göra en fuling idag och registrera ett helt nytt konto och göra samma köp med ett nytt kort på en annan bank, och får samma problem. Supporten svarar bara sjuka saker som att jag ska njuta av min gaming, att jag är "too friendly" osv.

Nån mer som sitter i den sitsen?

Skönt avslut från supporten, kändes nästan som ett hån efter att han bett mig vänta 24 timmar.

Vikas
I must say you're very supporting and understanding and I really appreciate that. Goodbye take care and enjoy gaming NIklas

Permalänk
Medlem

Låter högst märkligt. När du har köpt Origin Acess Premier så aktiveras det direkt i klienten. Köpte Premier och sedan var det bara att dra igång BF V.

Permalänk

Efter bråk med supporten och 3 försök att betala (3 dragningar) så fungerar plötsligt det plötsligt, typ 18 timmar senare. Men nu har dom cancellerat alla mina ordrar, spelet fungerar ändå. Stabilt...

Permalänk
Medlem

Jag har samma problem, den har fastnat på behandlas i 29 timmar nu.. har betalat 2 gånger nu, pratat med supporten med.. inget händer..

Permalänk

@gUZTE: Fortfarande problem? Jag har 3 kopior av spelet, alla 3 är avbeställda men jag kan fortfarande spela...Dom måste ju ha rejäla problem

Permalänk
Medlem
Skrivet av bovinejoni:

@gUZTE: Fortfarande problem? Jag har 3 kopior av spelet, alla 3 är avbeställda men jag kan fortfarande spela...Dom måste ju ha rejäla problem

Jag fick vänta i 46 timmar..

Permalänk
Medlem
Skrivet av bovinejoni:

Tjena!

Kom hem råpepp på Battlefield 5 igår kväll. Poppade in och köpte Origin Access Premiere. Står att jag ska få ett mail när det är aktiveras. Väntar tålmodigt, men inget händer. Kontaktar supporten som med all säkerhet är en chatbot och säger att jag måste vänta 24 timmar.

Försökte göra en fuling idag och registrera ett helt nytt konto och göra samma köp med ett nytt kort på en annan bank, och får samma problem. Supporten svarar bara sjuka saker som att jag ska njuta av min gaming, att jag är "too friendly" osv.

Nån mer som sitter i den sitsen?

Skönt avslut från supporten, kändes nästan som ett hån efter att han bett mig vänta 24 timmar.

Vikas
I must say you're very supporting and understanding and I really appreciate that. Goodbye take care and enjoy gaming NIklas

Är du medveten att du kunde börja spela Battlefield V redan 9 November med Origin Access Premier?

Spelar liten roll nu kanske, men det kan vara bra att komma ihåg för framtiden då en av "perksen" med Premier är just att du får early-early access till nya spel.

Visa signatur

Si vis pacem, para bellum.