Asus GTX1080 Ti Turbo **Oöppnat**

Permalänk
Medlem

Asus GTX1080 Ti Turbo **Oöppnat**

Hej!

Har ett Asus GTX1080 Ti Turbo som jag köpte 11 november 2018 som fortfarande ligger i obruten förpackning. Kvitto finns självklart!
Tänker mig bud från 7500:-

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Offtopic: Hur vet du att det VERKLIGEN innehåller ett Asus GTX1080 Ti Turbo om du inte öppnat det skämt åtsido, en kompis köpte en Samsung evo 500gb som låg i ouppackat embalage på detta sätt, när han packade upp det visade det sig vara en 1tb så i hans fall var det ren lycka, men det kunde lika gärna vara åt andra hållet.

Permalänk
Medlem

@Linus: Sant det kan lika gärna vara ett 2080Ti men eftersom det är Asus oöppnade originalförpackning så lär det inte innehålla några överraskningar.
Skulle någon vara intresserad och osäker på innehållet så kan vi självklart öppna den innan!

Permalänk
Livsnjutare 😎

Dessutom står det ju en sticker på kartongen med modellen det innehåller.
Jag kan lova att det är kortet som det utger sig för att vara, annars har Asus seriösa problem på lager/distubrution...

Visa signatur

Citera eller Svara för respons! •
• Life is a playground {|;^) •

Permalänk
Medlem

Kan ju vara utbytt mot en likvärdig produkt prestandamässigt , 2080 eller dylikt.

Edit: Kollade inte noga på bilden ^^! Instämmer med posten innan

Visa signatur

7800X3D || 4080S || 32GB || Formd T1

Permalänk
Medlem

Ja, hoppas bara det inte är en hamster eller likande. För då börjar nog syret ta slut. Men jag tror nog det är ett 1080TI där i.