Macbook 12-tum
Hejsan! Jag ska sälja min macbook 12-tum. Det är en early 2015 modell.
Specifikationer:
CPU: 1,3 GHz Intel Core M
Memory: 8 GB 1600 MHz DDR3
Integrerad GPU: Intel HD Graphics 5300 1536 MB
SSD: 512 GB
Det är alltså den version som var max då.
Original laddare medföljer.
Datorn är i ok skick, se bilder(Om något känns oklart så fråga bara så skickar jag fler bilder). Endast ett fåtal smårepor. Batteriet är i bra skick som ni ser på en av bilderna, så har den bara gått 259 cyklar.
Jag köpte datorn av en annan användare här på forumet i slutet av november. Då hade den ett par tangenter som kändes tröga, vilket jag lämnade in till lagning dagen efter köpet. Det var det vanliga problemet som dessa datorer av varit utsatta för, vilket gjorde att det gick under den förlängda garantin. Finns kvitto från inlämningen hos mstore(Lund), där dem bytte hela topplocket för att åtgärda problemet. Datorn ska enligt föredetta ägaren ha köpts i Norge i början av 2016(Datorn har alltså norskt tangentbord, vilket inte är någon större grej då layouten är identisk med svenska tangentbord).
Jag köpte datorn för studier då jag hade hoppats på att börja nu till våren, men det blir inte av då jag inte kom in tyvärr. Så jag bestämmer mig istället för att dra ett yterliggare sabbatsår. Vilket betyder att jag inte har något behov av en laptop just nu. Därför låter jag den trilla vidare istället.
Bud startar från 5500 :-
Köp nu pris 7000 :-
Vid eventuella frågor funkar på PM samt kommentarer. Jag vidbehåller rättigheten att sälja till vem jag vill oavsett bud. Samt går att skicka då köparen står för frakten.