Permalänk

Någon kunnig på Tink API?

Sitter och pular lite med Tinks API:er. Anropet går för det mesta bra men ibland så får jag ett "temporary error"

flödet ser ut såhär

- Väljer bank
- loggar in
- Temporary error

Någon annan som också stött på detta? Och isåfall vet ni hur man kan lösa detta?
Eftersom jag inte är något stort företag så tar dem otroligt lång tid på sig att svara.

Permalänk
Medlem

@Sanguiness:
Jag kollade dokumentationen men det antar jag att du redan har gjort.
Jag tolkar det som att det inte är ditt fel eller något man kan göra åt det.

Citat:

TEMPORARY_ERROR
Final state of current refresh. A temporary error occurred when refreshing data, most typically due to some issue on the Provider's side. This error state does not require user input to try again.

Källa: https://docs.tink.com/enterprise/api/#credentials

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?

Permalänk

@Leedow: Tack, ja tyvärr. Måste ju finnas något man kan göra.. just nu får vi fel runt runt 40-50% av gångerna. Blir svårt att bygga något på

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sanguiness:

@Leedow: Tack, ja tyvärr. Måste ju finnas något man kan göra.. just nu får vi fel runt runt 40-50% av gångerna. Blir svårt att bygga något på

Jag förstår. Det du säger ger starkare indikationer på att det inte borde vara ditt fel eftersom det låter som att det sker sporadiskt?
Finns det ingen reddit-tråd, facebookgrupp eller annat för Tink API-utvecklare?
Jag har själv inte hört talas om Tink tidigare men om det är något som används i mellanstor skala borde det ju finnas flera som har samma problem.

Visa signatur

ηλί, ηλί, λαμά σαβαχθανί!?