MSI RX 480 8GB (Bios uppgraderat till RX 580)

Permalänk
Medlem

MSI RX 480 8GB (Bios uppgraderat till RX 580)

Hejsan allihopa!

Säljer nu mitt MSI RX480 med 8GB vram då jag köpte det mest som ett roligt projekt och inte behöver det längre.

Det är full fungerande och ett väldigt trevligt överklocknings exemplar! Jag gjorde mig ett custom bios där även kortet blir uppgraderat till ett rx 580 i processen då det klocka bättre. Jag har länge flashat bios och överklockat grafikkort så allt är gjort ordentligt och den ligger på runt 1460mhz stock på kärnan. Jag har original bioset också liggandes och kan flashas innan köp om det så önskas

Två andra saker som är värt att nämna är att jag har bytt kylpastan på kortet, vilket get betydligt bättre temperaturer, vilket har behövts under högre volt och får en goare fläktkurva (tystare osv

Andra saken är att ena fläkten har ett litet kosmetiskt fult märke men påverkar inte funktion över huvudtaget ! (Se bild 2)

Pris: 1200:-

Upphämtning prioteras stark annars så är det förskottsbetalning som gäller och jag reserverar mig rätten att sälja kortet till vem jag vill.

Yours Truly /AnyR3

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnyR3:

Hejsan allihopa!

Säljer nu mitt MSI RX480 med 8GB vram då jag köpte det mest som ett roligt projekt och inte behöver det längre.

Det är full fungerande och ett väldigt trevligt överklocknings exemplar! Jag gjorde mig ett custom bios där även kortet blir uppgraderat till ett rx 580 i processen då det klocka bättre. Jag har länge flashat bios och överklockat grafikkort så allt är gjort ordentligt och den ligger på runt 1460mhz stock på kärnan. Jag har original bioset också liggandes och kan flashas innan köp om det så önskas

Två andra saker som är värt att nämna är att jag har bytt kylpastan på kortet, vilket get betydligt bättre temperaturer, vilket har behövts under högre volt och får en goare fläktkurva (tystare osv

Andra saken är att ena fläkten har ett litet kosmetiskt fult märke men påverkar inte funktion över huvudtaget ! (Se bild 2)

Upphämtning prioteras stark annars så är det förskottsbetalning som gäller och jag reserverar mig rätten att sälja kortet till vem jag vill.

Yours Truly /AnyR3

Läs hela annonsen här

700+ frakt

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

|_-->HeXenD<--_|

Permalänk
Medlem

@HeXenD: Alldeles för lågt så nej tack

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnyR3:

Hejsan allihopa!

Yours Truly /AnyR3

Läs hela annonsen här

900:- + frakt

Visa signatur

Ryzen 9950X3D | 128 GB Ram | RTX 5090 | Samsung 990 Pro 4 TB * 3 | Corsair 1500W
Macbook Pro M4 Pro | 48 GB Ram | 512 GB SSD
Laptop: Core 9 Ultra 185H | 24GB Ram | RTX 4060 | 3 TB NVME

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lodisen:

900:- + frakt

1000:- så är den din!

Permalänk
Medlem

Jag bjuder 950:- och hämtar.

Permalänk
Medlem

Pris nedsänkt till 1000:-, först till kvarn!

Permalänk
Medlem
Skrivet av AnyR3:

Pris nedsänkt till 1000:-, först till kvarn!

Såld!