Permalänk
Medlem

Dell WD15 docka ger ej ström via USB-C

Hej,

Jag har en Elite X2 1013 HP som jag kopplat via Dell WD15 docka där ljud, bild, mus, tangent bord fungerar klockrent MEN via den USB -C kabel jag endast har denna USB-C kabel fungerar inte laddningen på min dator. Vad kan vara fel? Datorn laddar via laddaren och USB-C och jag har testat i alla USB-C ingångar på datorn via dockan men ingen ger laddning.

Edit: Testade fruns dator där ström fungerar så det verkar som min dator vill ha mer ström än som kan levereras.

Med vänlig hälsning,
MO

Permalänk
Lego Master

Nu vet jag inte hur det är sagt från tillverkarna, men är det tänkt att en Dell-docka ska funka med en HP-laptop?

Visa signatur

* Vänsterhänt högerskytt med tummen mitt i handen.
* A franchises worst enemies are its biggest fans.
* 🖥️ i5 12600K | Z690 | 32GB | RTX 3070 | Define R6 | 48" 4K OLED | Win11 | 💻 Surface Go 3
* ⌨️ G915 Tactile | ⌨️ G13 | 🖱️ G502 X | 🎧 Pro X | 🎙️ QuadCast | 📹 EOS 550D | 🕹️ X52 Pro | 🎮 Xbox Elite 2
* 📱 Galaxy Fold4 | 🎧 Galaxy Buds Pro | ⌚ Galaxy Watch5 Pro | 📺 65" LG OLED | 🎞️ Nvidia Shield

Permalänk
Medlem

Jag skall inte påstå att jag vet om Dell skall fungera till HP men enligt instruktion skall den fungera till andra och standard teknik skall ju vara standard.

[quote postid="17981528" userid="103946" name="Shudnawz"]
Nu vet jag inte hur det är sagt från tillverkarna, men är det tänkt att en Dell-docka ska funka med en HP-laptop?
[/quote]