Behöver hjälp att välja högtalare

Permalänk

Behöver hjälp att välja högtalare

Hej, jag har tidigare ägt en denon envaya mini dsb 100. Nu har denna börjat ge sig och tappat batteritiden helt, basen börjar också bli dålig. Så jag letar efter något som är bättre och lite större av en budget på 2300kr. Jag har kollat på harman kardon go + play (2016) och ser att den har fått mycket bra. Jag har även kollat den nyare generationen av denon envaya mini nämligen dsb 250dt.
Men även audio pro addon t3.

Kraven är innanför budget och batteri samt bluetooth, snälla skicka ingen monsterhögtalare då den måste iaf få plats i en ryggsäck.
Tack!

Permalänk
Medlem

@Fabian Thoren: Äger själv en Audio Pro T3, köpte för ca 1200:- på rea och det är galet prisvärt. Såg att ICA Maxi nu säljer för 999:- t.o.m. Den låter ruskigt bra för dom pengarna, neutralt ljudbild men ändå gott om bas så all musik fungerar tycker jag. Riktigt bra batteritid, 20-30 tim beroende på volym. Sen kanske den är i största laget för att vara en resehögtalare, går dock ned i de flesta ryggsäckar. Är du ute efter något riktigt smidigt rekommenderar jag Bose Soundlink mini. Grymt bra ljud och framförallt extremt bra och djup bas för att vara så liten.

Permalänk
Skrivet av riodee:

@Fabian Thoren: Äger själv en Audio Pro T3, köpte för ca 1200:- på rea och det är galet prisvärt. Såg att ICA Maxi nu säljer för 999:- t.o.m. Den låter ruskigt bra för dom pengarna, neutralt ljudbild men ändå gott om bas så all musik fungerar tycker jag. Riktigt bra batteritid, 20-30 tim beroende på volym. Sen kanske den är i största laget för att vara en resehögtalare, går dock ned i de flesta ryggsäckar. Är du ute efter något riktigt smidigt rekommenderar jag Bose Soundlink mini. Grymt bra ljud och framförallt extremt bra och djup bas för att vara så liten.

Tack

Skickades från m.sweclockers.com