Permalänk
Medlem

Projekt Waterforce

Tanken med detta bygget är i stort sätt att allt ska va kylt med vatten och så mycket så möjligt i vattengångar.

CPU Intel - Core i9-9900K

Motherboard Gigabyte - Aorus Xtreme Waterforce Z390

Memory Crucial - Ballistix Elite
Capacity: 32 GB

Storage Samsung - 970 EVO 500 GB M.2 NVMe SSD

Graphics Gigabyte - AORUS Xtreme RTX 2080

PSU be quiet! - Straight Power 11 1000W

Besök galleriet här

Permalänk
Medlem

Skulle gärna vilja se lite bilder på hela riggen med ljus
Snyggt bygge av vad man ser iaf!
Vilka komponenter?

Permalänk
Medlem

@Egxi: Som @Olsson80 säger så skulle lite bilder på hela bygget med ett bra ljus inte göra bort så, men annars ser det riktigt bra ut. Tummen upp.

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Medlem

Så fler bilder uppe!

Permalänk
Medlem

@BM-Mods: Bilder uppe jobbar på system spec

Permalänk
Medlem

@Olsson80: @BM-Mods: Bilder uppe jobbar på system spec

Permalänk
Medlem

Sedär ja! Tjusigt!

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem
Skrivet av Egxi:

@BM-Mods: Bilder uppe jobbar på system spec

Riktigt snyggt. Många tummar upp

Visa signatur

Main
MOBO: Gigabyte B550M DS3H, CPU: AMD Ryzen 5 5600, RAM: 2x16B @ 3600MHz, GPU: RADEON RX5700 Flashat till XT, SSD: WD BLACK SN750 SE 1TB nVME, 2x1TB Sata SSD Chassi, : Fractal Design Node 804, PSU: Corsair RM1000e, Skärm: Philips 27M1N3500LS.

Permalänk
Lyxfällan 🎮

@Exgi tycker bygget ditt förtjänar att få fler ögon på sig så jag lyfte den på framsidan Hur går det med bygget, några framsteg eller förändringar sedan sist?

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

@Exgi tycker bygget ditt förtjänar att få fler ögon på sig så jag lyfte den på framsidan Hur går det med bygget, några framsteg eller förändringar sedan sist?

Du fick mina ögons uppmärksamhet! @exgi ser väldigt coolt ut, hoppas jag någon dag kan böja rör lika bra som dig

Permalänk
Medlem

Läcker?! Hoppas jag verkligen inte

Permalänk
Lyxfällan 🎮
Skrivet av gothxx:

Läcker?! Hoppas jag verkligen inte

Haha, ok den missade jag helt, dåligt ordval i sammanhanget! 😂

Skickades från m.sweclockers.com

Visa signatur

"We're with the press, hired geeks!"
Raoul Duke, Fear n' Loathing in Las Vegas

Permalänk
Medlem

Ordet "läcker" i kombination med ordet vatten gör mig nervös haha.

Visa signatur

[Låda: NZXT H630 Ultra Tower Silent] [MB: ASRock Z590 Velocita] [CPU: Intel 10900K] [CPU-kylning: Arctic Cooling Liquid Freezer II 360] [Mem: 32 GB 34666 MHz CL15] [GPU: XFX Speedster Merc 319 6950 XT] [Lagring: 180 GB Intel+128 GB Corsair SSD, 525 GB Crucial M.2] [Bildskärm: LG 4k 43" bildskärm] [Ljudkort: inbyggt, med extern hörlursförstärkare/DAC] [Högtalare: Edifier S530D] [Lurar: Beyerdynamic Amiron Home]

Permalänk
Medlem
Skrivet av loevet:

Haha, ok den missade jag helt, dåligt ordval i sammanhanget! 😂

Skickades från m.sweclockers.com

Tjenna! ja jag håller på med några andra byggen till. va inte så nogran med rördragningen på den men ska göra om all rördragningwn nästa gång jag plockar isär det för o göra några av rören så kallat osynliga och göra lita andra coola böjar!

Permalänk
Medlem

@seraj5: Tjenna! ja jag håller på med några andra byggen till. va inte så nogran med rördragningen på den men ska göra om all rördragningwn nästa gång jag plockar isär det för o göra några av rören så kallat osynliga och göra lita andra coola böjar!

Permalänk
Medlem

@loevet: lyfte den på framsidan?

Permalänk
Avstängd

Herrejävlar, coolaste bygget jag någonsin sett!