Permalänk
Medlem

Ok bygge men vill se mer inne i lådan och en snygg kabeldragning är alltid välkommet.

Visa signatur

Core i5 2500K@4Ghz, 8 Gb Kingston Hyper X 1600 DDR3, MSI Z68-GD55, OCZ Vertex 4, Asus GTX670 DC2, Corsair VX 450.
Kyld av Hyper 212 Plus Evo: Corsair SP120 Quiet PWM, 3 Nexus Real Silent 120 mm @ 7V.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Typhonos
Ok bygge men vill se mer inne i lådan och en snygg kabeldragning är alltid välkommet.

Får väl lägga upp lite mer snart. Tyvärr är jag typen som inte orkar grejja med jävla kabeldragning direkt. Kommer när jag orkar^^

Visa signatur

Fast 'n' Loud

Permalänk
Medlem

vart har du fått tag i fluffet ??? har typ samma ide ass länge

Visa signatur

OLD FASIONSHOW...
Gigabyte GA-MA790X-UD3P. AMD Phenom black edition 3.4Ghz,Corsair 2 GB 800MHZ, Asus 3870 512MB DDR4 851MHz/1143MEM, 2,7 TB. HD 4,7TB och en ful jävla burk!

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av K9_SWE
vart har du fått tag i fluffet ??? har typ samma ide ass länge

Fluffet köpte jag på nån tygaffär^^

Visa signatur

Fast 'n' Loud

Permalänk
Medlem

epic:P

Visa signatur

i7 8700K | MSI 3080 SUPRIM X | Corsair 32GB DDR4 | STRIX Z370-H | Seasonic FOCUS GX 750W | Phanteks 300A | OS: Windows 10

Permalänk
Medlem

Fan va rätt me fluff!
Ska ta och göra så me mitt gamla chassi sen... (skit chassi)

Permalänk
Medlem

Ser helt "cerebral pares"-ut! Fan så rätt, blir det inte bra från början, fula ner det tills det blir snyggt!

10p, jag skiter i att du har töntigt NEON, för det matchar det andra fula.

Edit: Kan du inte fluffa till 5,25"-platserna med rosa fluff, klipp till samma form så kan cd'n bli "osynlig" =D

Visa signatur

Klart o betalt

Permalänk
Medlem

Härligt gillar faktiskt alla bygge när folk klär in dom i flufftyg ser lite roligt ut. Det blir liksom fulsnyggt eller hur fan man ska säga. Dock inget för kvalsteralergiker eller en massa redan varma komponenter.
En liten notis bara, bestäm dig för en färg på fläktarna.

Visa signatur

The computer is a moron.

Permalänk

Haha Flogging Molly FTW^^

Visa signatur

-Sir, we are surrounded -Excellent, we can attack in any direction
Amd 2500+, 1gb, 500gb http://www.sweclockers.com/album/?id=4244

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av andolf
Ser helt "cerebral pares"-ut! Fan så rätt, blir det inte bra från början, fula ner det tills det blir snyggt!

10p, jag skiter i att du har töntigt NEON, för det matchar det andra fula.

Edit: Kan du inte fluffa till 5,25"-platserna med rosa fluff, klipp till samma form så kan cd'n bli "osynlig" =D

cp gillar jag:> Jo ska fan göra de!

Citat:

Ursprungligen inskrivet av jungklo
Härligt gillar faktiskt alla bygge när folk klär in dom i flufftyg ser lite roligt ut. Det blir liksom fulsnyggt eller hur fan man ska säga. Dock inget för kvalsteralergiker eller en massa redan varma komponenter.
En liten notis bara, bestäm dig för en färg på fläktarna.

Japp ska inhandla gröna jävla fläktar eller något.

Citat:

Ursprungligen inskrivet av 427_Cobra_Jet
Haha Flogging Molly FTW^^

Visa signatur

Fast 'n' Loud

Permalänk
Medlem

hahahahahha skönt som fan XD kul att man hittade nån oseriös människa också =D ska nog göra något lika töntigt själv nån gång hahahaha

Permalänk
Avstängd

Fan va fult, ser ut som nåt jag gjort :D. skitfult med lyset men grymt coolt att han fick päls, säkert jättebra för att hålla temperaturen nere

Visa signatur

Intel E8400@3,15 Ghz (AMAZING?)| XfX 9800 GTX+ @ 800/1988/1165 | Corsair Dominator PC2-8500 | Aerocool Extremengine <3t | Gigabyte EP35-DS3 | 900 GB...
Hp NC8000 Intel Pentium 1,6 Ghz | 1 GB ram | Amd Mobility 9600 64mb | Slutkört batteri...

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av TsunamiCoZ
Fan va fult, ser ut som nåt jag gjort :D. skitfult med lyset men grymt coolt att han fick päls, säkert jättebra för att hålla temperaturen nere

tbh tror jag inte det gör någon märkbar skillnad med temperaturen.

Visa signatur

Fast 'n' Loud

Permalänk
Medlem

Usch, jag gillar inte direkt neon men 3 olika färger mår man ju bara illa av.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Kharz
Usch, jag gillar inte direkt neon men 3 olika färger mår man ju bara illa av.

Ska nog köra 10 färger så du spyr över din egen dator nästa gång du tittar här.

Visa signatur

Fast 'n' Loud

Permalänk
Medlem

25 idle är inget att skryta över.. Det är ju Load som spelar roll.

Edit: Ditt chassi är gräsligt med alla färger och grejer, och det här är mitt 500e inlägg.

Permalänk
Medlem

MANAA-MANA, ser ut som en mupp

Visa signatur

System 1: Antec 900 -- C2D 2.66 GHz -- Asus p5k Pro -- 8800 gts 512 -- WD 500 GB -- Corsair 750 w -- 2gb BallistiX 8500

System:2 Antec P182 -- C2D 3.00 GHz(45nm) -- Gigabyte EP45-DS3R -- Radeon 4850 -- Samsung Spinpoint 500 GB -- Antec 650 w -- 4GB Corsair 6400

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av Oppressed
Ska nog köra 10 färger så du spyr över din egen dator nästa gång du tittar här.

Då tror jag att jag låter bli att titta.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av LillFredde
25 idle är inget att skryta över.. Det är ju Load som spelar roll.

Edit: Ditt chassi är gräsligt med alla färger och grejer, och det här är mitt 500e inlägg.

Baaah vem fan bryr sig?

Visa signatur

Fast 'n' Loud

Permalänk
Medlem

HAHAHAHAH gräslig teddy-päls men annars vad det najs 7p

btw, varför har du en rapport tidning när du har internet? :S

Permalänk

Hahah fluffet är på väg tillbaka

Visa signatur

I am Extrazz.

Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av fl8n
HAHAHAHAH gräslig teddy-päls men annars vad det najs 7p

btw, varför har du en rapport tidning när du har internet? :S

Köpte den på fyllan engång:S

Citat:

Ursprungligen inskrivet av -=FULLMOON=-
Hahah fluffet är på väg tillbaka

Ohyah!

Visa signatur

Fast 'n' Loud

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

I år fyller SweClockers 20 år. Det vill vi fira genom att bland annat lyfta fram tidlösa gallerier, som publicerats under de gångna åren. Idag har vi plockat fram en klassisk modd från 2008, då medlemmen @Oppresseds, eeeh ... fluffiga skapelse intog galleriet! Grönt mys, LED-belysning och riktigt snyggt!

Läs mer om SweClockers 20 år här!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Medlem

Skärmdumpen på core temp är som en tidskapsel nästan. Athlon 64 6000+, XP, Msn messenger i bakgrunden... Good times.

Visa signatur

"I maintain nonetheless that a yin-yang dualism can be overcome. With sufficient enlightenment we can give substance to any distinction: mind without body, north without south, pleasure without pain. Remember, enlightenment is a function of willpower, not of physical strength." - Chairman Sheng-ji Yang, Essays on Mind and Matter