samsung galaxy watch - Armband

Permalänk
Medlem

samsung galaxy watch - Armband

Hej

Jag äger en samsung galaxy watch. Tråkigt nog har jag lyckats skada armbandet (orginal) och tänkte att jag skulle köpa ett snyggare armband (typ läder). Jag läste nån stans att klockan går efter någon form av standard när det gäller armbanden.

Är någon här lite mer påläst och kan länka mig till någon shop som säljer passande band?

Tack på förhand.

Permalänk
Medlem

Fungerar med ALLA vanliga klockband bara det är rätt millimeter, har för mig om att det är 22mm men kan ha fel

Skickades från m.sweclockers.com

Permalänk
Medlem

Storleken beror på vilken modell du har men du har bredden på armbanden nedan.
Galaxy watch 46mm: Bredd 22 mm
Galaxy watch 42mm: Bredd 20 mm

Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem

@Zippeer: Tack! Det är 46mm jag har. Känner du till någon bra hemsida där de säljer armband?

Permalänk
Medlem
Visa signatur

AMD 5800x3d | ASUS x570 | Samsung SSD EVO 850 500GB | Corsair 32GB (2x8GB) 3600Mhz | Noctua NH-D15 | ASUS TUF OC 4090 | Fractal design R6 | Corsair RM1000X | LG UltraGear 27GL850 x2

Permalänk
Medlem
Skrivet av llxt:

@Zippeer: Tack! Det är 46mm jag har. Känner du till någon bra hemsida där de säljer armband?

Här har jag handlat till min, de har ett ganska varierat utbud:

https://www.phonelife.se/smartwatch-tillbehor/samsung-klockor

Du kan filtrera på klockmodell för enklare översikt. Tänk på att du behöver ett verktyg för att justera längden på länkarmband. Om det inte ingår ett sådant verktyg säljs det separat på samma sida.

MVH
Ande

Permalänk
Medlem

@Ande: Tack! Såg riktigt snyggt ut med metallarmband

Permalänk
Medlem

@Ande: Är det någon skillnad på dessa eller fungerar båda till metallarmbandet?

Permalänk
Medlem
Skrivet av llxt:

@Ande: Är det någon skillnad på dessa eller fungerar båda till metallarmbandet?

Nej, de ser ut att fylla samma syfte! Jag har själv den blå varianten men den svarta ser ut att fungera på samma sätt.