Datorskärm AOC Q2775PQU 27" [1 600:-] / Tangentbord Varmilo VA87M [500:-] / Mus [Såld!]

Permalänk

Datorskärm AOC Q2775PQU 27" [1 600:-] / Tangentbord Varmilo VA87M [500:-] / Mus [Såld!]

Säljer följande utrustning pga akut behov av cash. All utrustning är i gott skick. Ställ gärna frågor, så svarar jag efter bästa förmåga. Hämtas i Malmö.

---

Trådlöst mekaniskt tangentbord Varmilo VA87M

Custom tangentbord från Varmilo genom www.maxgaming.se. Bluetooth 4.0. Cherry MX Silent Red. Ingen extra LED-belysning. Svart kropp med ljusgrått tastatur. Lasergraverade tecken som sitter på "framsidan" av tangenterna. Laddningskabel medföljer. Observera att tangentbordet är ANSI och alltså har amerikanskt gränssnitt (inget Å, Ä eller ens Ö)! Originallåda med Bluetooth-adapter and tangentplockare medföljer.

Köpte det för 1 399 SEK i juli 2017. Säljer det för 900 SEK.

---

Datorskärm AOC Pro-line Q2775PQU 27" 16:9 2560 x 1440 AHVA

60 Hz, 4 ms. DVI-D, HDMI, DisplayPort, D-Sub. Högtalare, USB 3.0-hub. Lätt att justera och rotera. På bilden är skärmen monterad på en svängbar arm (medföljer för den som vill ha den), men originalstativ och -låda medföljer såklart. Skärmen vann i mars 2017 PC För Allas utmärkelse "Bäst i test" om det betyder nåt; jag har inte haft några anmärkningar på skärmen. Skarp, bra färgåtergivnig, matt yta, lagom storlek.

Köpte den för 3 161 SEK i juli 2017. Säljer den för 2 200 SEK.

---

Datormus Logitech MX Master 2S

4 000 DPI. 7 knappar. Trådlös; Bluetooth eller med Logitech Unifying-mottagare. Rullningshjulet går att växla mellan stegvis och mjuk rullning. Använder Logitech Flow (styr flera datorer med en mus) med Unifying-mottagaren. Obs obs obs-obs! Har dock förlorat denna...

Köpte den för 999 SEK i juli 2017. Säljer den för 400 SEK iom att nypriset idag är 649 SEK och jag städat bort Unifying-mottagaren.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Tror du har lite orealistisk prisbild på dina begagnade saker.. inköpspriset för två år sedan är inte relevant för köparen.

Visa signatur

Citera för svar!

Permalänk

@Nima2001: Tackar för feedback. Eftersom tangentbordet är en specialare så kommer jag nog lägga upp det på Tradera istället. Men tills dess har jag sänkt priset.

Jag kikade även på prishistoriken för datorskärmen. Den säljs inte längre, så något nypris finns inte—men jag har uppdaterat mitt förslag utifrån den lägsta nivån som Prisjakt registerat. Hoppas detta är mer realistiskt.

EDIT:: Och för de som var intresserade av musen kan jag meddela att den blivit såld.

EDIT:: Upptäcker nu att jag inte kan redigera annonsentexten.