"Frigöra" min subbas Logitech Z-5500 Digital

Permalänk
Medlem

"Frigöra" min subbas Logitech Z-5500 Digital

@mrqaffe: Han nämnde även det på k&c, men han trodde det skulle funka.

Vi får se (höra) jag ska försöka få tid till att prova idag, återkommer...

/ Rogga78

Permalänk
Medlem
Skrivet av Rogga78:

@mrqaffe: Han nämnde även det på k&c, men han trodde det skulle funka.

Vi får se (höra) jag ska försöka få tid till att prova idag, återkommer...

/ Rogga78

Tänk på riskerna bara, finns risk att du bränner hela systemet. Med en död kontroller så har du ett dött system.

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 5700X3D / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Spire och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 4x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Corsair Harpoon TGB Pro / TB: Logitech G610 / Ljud: Audio Pro A28 med Focal Cub Gen1/ Skärm: Lenovo Legion Y34WZ-30

Permalänk
Rekordmedlem
Skrivet av jeffan97:

Tänk på riskerna bara, finns risk att du bränner hela systemet. Med en död kontroller så har du ett dött system.

Risken att det går sönder är nog liten men det finns en risk att det låter dåligt eller inte alls om man har en monoadapter.

Visa signatur

R5 5600G, Asus ROG STRIX X470-F Gaming, WD SN850X 2TB, Seasonic Focus+ Gold 650W, Aerocool Graphite v3, Tittar på en Acer ET430Kbmiippx 43" 4K. Lyssnar på Behringer DCX2496, Truth B3031A, Truth B2092A. Har också oscilloskop, mätmikrofon och colorimeter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av mrqaffe:

Risken att det går sönder är nog liten men det finns en risk att det låter dåligt eller inte alls om man har en monoadapter.

Tänker mer att kablarna kan va "fel" kopplade och då lär det inte funka alls och med risk att det slutar funka om man har otur.

Eller vänta nu? Hur skulle han koppla det igen, för han skulle väl ha kontrollenheten kvar?

Visa signatur

Chassi: Antec GX500 / HDD: WD blue 1TB / SSD: WD Blue 250GB / CPU: R5 5700X3D / GPU: XFX Radeon RX 5600 XT THICC II PRO / Kylning: Wraith Spire och 3st i chassit 2xpush 1xpull / PSU: Seasonic Core GC 500 / MB: B450A Pro Max / RAM: Corsair Vengance 4x8GB 3200 Mhz / OS: Win10 Home / Mus: Corsair Harpoon TGB Pro / TB: Logitech G610 / Ljud: Audio Pro A28 med Focal Cub Gen1/ Skärm: Lenovo Legion Y34WZ-30