Det jag inte förstår är varför jag ska ta hela smällen om det är så att kortet har slutat fungera efter det att jag sålt det. Jag skickade iväg ett fullt fungerande kort som jag använt dagligen i 6 månader utan några som helst problem. Om kortet nu skulle vara trasigt som du påstår så har ju det hänt efter det att jag skickade iväg kortet, varför ska jag då ge tillbaka alla pengar till dig och sen få tillbaka ett trasigt kort som jag inte ver hur varken du eller posten har behandlat? Då tar jag hela smällen för ett fel som jag påstår inte kan vara mitt.
Om kortet å andra sidan fungerar, så är det först jag som skicka tillbaka pengarna till dig i förskott tycker du, sen ska jag behöva lägga tid på att kolla om kortet verkligen fungerar fortfarande för att sen lägga tid på att få kortet sålt igen.
I båda de här alternativet så är jag den stora förloraren och det enda jag har gjort är att jag har sålt ett fungerande kort, som jag åkte iväg och köpte antistatpåsar till för att försäkra mig om att det inte skulle gå sönder i frakten, eftersom du även säger att det inte finns några fraktskador så låter det som att frakten hur som helst inte varit problemet. Men det är då konstigt att kortet helt plötsligt inte funkar.
Sen skulle jag hur som helst önska att du startar en tråd här på forumet där du berättar vilka problem du haft med kortet, när de uppstår, vilka felmeddelanden du får osv för att se om det går att komma till bukt med problemet. Det känns som ett rimligt första steg i att lösa detta.
Jag är mån om att lösa det här, men jag vill inte ta hela smällen om det är så att kortet har gått sönder någon gång efter det lämnat min ägo, det känns helt enkelt inte rättvist.