Windows Update pajar burken ?

Permalänk
Medlem

Windows Update pajar burken ?

hmm.... Jag bara fundelerade på en sak. Varje gång jag installerat om mitt operativ system och sak uppdatera det igenom WU så pajar en massa saker. Till exempel IE, WU, Sök filer eller mappar m.m. och det börjar bli ganksa irriterande faktsikst. Jag bara undrar är det speciellt min dator eller är det ett generellt problem ?

Tack på förhand

//Sebastian "Cecil173"

Permalänk
Medlem

vilket os kör du?

Visa signatur

va?

Permalänk
Medlem

Windows 2000 pro nu SP3

Permalänk
Medlem

du kan göra en tidskrävande uppgift

installera en HotFix i taget och se vilken det är som orsakar felet

Visa signatur

.: Learn the system, Play the system, Break the system :.

Permalänk
Medlem

det kan man ju göra men eftersom mitt Windows blir pucko hela j***a tiden och jag har installerat om 5x den senaste veckan såå nej orkar inte skulle flippa på burken. Men en jäkligt bra ide faktiskt

Permalänk
Medlem

nu blir jag trött, jag tar nog fram skivan och formaterar asså. Så gör jag en clean install av windows 2000 sen får det vara bra. Lär nog installera SP3 faktiskt men sen får det vara nog

BeBack to nigth

/Sebastian "Cecil173"

Permalänk
Medlem
Visa signatur

(\_/)
(='.') • warpdrive - svenska citatdatabasen
(")-(")

Permalänk
Medlem

Två närliggande saker:
För det första har jag haft ett fint virus i windows update! (inte så intressant kanske...)
För det andra så kan en hotfix på vissa datorer skapa en låååång fördröjning när man ska stänga av eller starta om datorn. Jag minns inte vilken det var, men detta tyder ju på att vissa hotfixar inte är så kompatibla med alla system...

Visa signatur

Hur övertalar man föräldrar att skaffa snabbare bredband?