Permalänk
Medlem

Köpa smart badrumsklocka

Har letat förgäves men hittar inte det jag söker. Jag vill ha en "smart" badrumsklocka som fästs med sugpropp. Ska visa klockan, datum, väder?, temperatur och kanske eventuellt ha liten högtalare med bluetooth.

Var kan man hitta en sådan produkt?

Permalänk
Medlem

Vet inte vad som är smart med det du beskriver utan låter som en vanlig digital klocka?

Och letat överallt? Har du testat internet? Googlade bokstavligt klocka badrum och hittade en med tempo o massa annat krafs samt sugpropp för 200 spänn...

https://m.lightinthebox.com/sv/p/vattentat-temperatur-fuktigh...

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3

Permalänk
Medlem
Skrivet av talonmas:

Vet inte vad som är smart med det du beskriver utan låter som en vanlig digital klocka?

Och letat överallt? Har du testat internet? Googlade bokstavligt klocka badrum och hittade en med tempo o massa annat krafs samt sugpropp för 200 spänn...

https://m.lightinthebox.com/sv/p/vattentat-temperatur-fuktigh...

Tack för tipset. Med "smart" menar jag då att den är uppkopplad och kan visa t.ex väder, och även kunna spela musik från mobilen med bluetooth osv. Inte bara visa tiden

Permalänk
Medlem

En Google Nest Hub, eller en Lenovo Smart Display kan nog göra det du är ute efter.

Permalänk
Medlem
Skrivet av urban22:

En Google Nest Hub, eller en Lenovo Smart Display kan nog göra det du är ute efter.

De såg ganska lovande ut, men de verkar inte vara vattentäta för att kunna fästas i badrummet

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

De såg ganska lovande ut, men de verkar inte vara vattentäta för att kunna fästas i badrummet

Det ska inte vara ett problem så länge du inte monterar dem på ställen där de riskerar att blir blöta. Att det är fuktigt i luften ska inte vara något problem.

Permalänk
Medlem
Skrivet av AGI:

Tack för tipset. Med "smart" menar jag då att den är uppkopplad och kan visa t.ex väder, och även kunna spela musik från mobilen med bluetooth osv. Inte bara visa tiden

Ah, du ska inte kolla på en Magic Mirror istället då? Fyller ditt behov bättre o mycket coolare/snyggare
Finns massa DIY videos på Youtube

Visa signatur

Processor: Motorola 68000 | Klockfrekvens: 7,09 Mhz (PAL) | Minne: 256 kB ROM / 512 kB RAM | Bussbredd: 24 bit | Joystick: Tac2 | Operativsystem: Amiga OS 1.3