Permalänk
Skrivet av Ts_1999:

Tror man skulle stått på ps5 sidan och inte på produktsidan

Blir inte klok...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Nimrod23:

Release är idag så det är knappast troligt att du får den under dagen, men nästa vecka mest troligt

Haha, tänker mer på att ja inte ska behöva vänta till dec.
De får gärna skicka den idag.. köpte den så pass snabbt att jag inte ens valde rätt fakturaadress eller frakt. 3-5 vardagar för att få den.. kommer fan bli pissigt.

/M

Permalänk
Medlem
Skrivet av Fozzy:

Hur såg det ut med Amazon? Det gick väl lite snack om att de ska lägga upp några enheter vid 12:00 idag? Någon som har koll på det?

De kom upp i natt vid 23:55!

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

Permalänk
Medlem

"Inget leveransalternativ till adressen du valt"

Suck, samma som igår på Amazon fick in en i kundvagnen men gick inte att slutföra.

Permalänk

Jag uppdatera elgiganten ända sen 08:30. Stod ej köpbar klockan 09:00. Vad gör jag för fel?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Ts_1999:

Tror man skulle stått på ps5 sidan och inte på produktsidan

Exakt så, fick grå knapp trots att klockan var över 09. Sökte efter PS5 istället på elgiganten.se och då gick den att lägga till.

Tackar för tipset några inlägg upp!

Permalänk

Fyfan, man fick upp pulsen ordentligt när kortuppgifterna var inlagda för att sen tappa allt hopp när fraktalternativen försvann.

Permalänk
Medlem

Har fått orderbekräftelse på Elgiganten nu. Pengarna har dragits. I orderbekräftelsen står dock
"Detta är inte en juridiskt bindande orderbekräftelse och vi förbehåller oss rätten att avbryta din order på grund av tryckfel, tekniska problem, leveranssvikt och liknande situationer. " så vi får väl se.

Skrivet av pallish:

Exakt så, fick grå knapp trots att klockan var över 09. Sökte efter PS5 istället på elgiganten.se och då gick den att lägga till.

Tackar för tipset några inlägg upp!

Jag var inne på produktsidan och uppdaterade kl 09.00 och då blev knappen grön och "webblager 100+" syntes. När jag hade beställt var den grå igen.

Visa signatur

| Gentoo & Win XP | AMD Athlon xp 2,5k+ | 2x 256 ddr sdram, 333 mhz Twinmos standard | epox 8rda+ | club 3d 9600pro | 80 maxtor + 2*250GB samsung | Antec Sonata | Macbook alu

Permalänk
Medlem

Jävligt buggigt beställningssystem det här, lagt i varukogen väntat i kö och sedan "du har får många i varukorgen"..

Permalänk
Skrivet av QviW:

Var det någon som lyckades köpa någon på elgiganten ens?

Yes, fick min beställningsbekräftelse från Elgiganten alldeles nyss. Valde expressleverans (1-2 dagar), vågar man hoppas på att få den i morgon eller i början av nästa vecka?

Permalänk
Medlem
Skrivet av eckefrod:

Det är ju helt omöjligt att folk fick ps5 från elgiganten. Satt med tre polare och ingen fick chans att ens köpa skiten ifrån elgiganten. Va e det för skit?

Som sagt gick det att lägga den i varukorgen från söksidan. Jag har en beställningsbekräftelse från 09:00 i alla fall.

Permalänk
Medlem

Äntligen lyckades man knipa en på elganten , gick hur smidigt som helst !

Men det gäller o vara snabb m

Min ordeer har status under behandling

Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk

Okej, vad blir nästa steg för oss som inte fick någon?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Haha, tänker mer på att ja inte ska behöva vänta till dec.
De får gärna skicka den idag.. köpte den så pass snabbt att jag inte ens valde rätt fakturaadress eller frakt. 3-5 vardagar för att få den.. kommer fan bli pissigt.

/M

Håller tummarna för din del att du får den så snabbt som möjligt.

Permalänk
Medlem
Skrivet av retrocc:

Äntligen lyckades man knipa en på elganten , gick hur smidigt som helst !

Men det gäller o vara snabb m

Min ordeer har status under behandling

Går ju inte att vara snabbare än att F5a tills det blev grönt å sen trycka. Lotteri.

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Okej, vad blir nästa steg för oss som inte fick någon?

Blir väll o råna nån

Permalänk
Medlem
Visa signatur

PC: Loque Ghost S1 MK2 || Intel i5 10600k || ASUS Z-490-I Gaming || Corsair 32GB @ 3400MHZ ||EVGA 2080ti BLACK || Intel 660p Series M.2 2280 SSD 2TB || Samsung 970 EVO 512SSD M2 || Samsung C49RG90 ||

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Okej, vad blir nästa steg för oss som inte fick någon?

att vänta tills i mars

Permalänk
Medlem
Skrivet av Öltorp:

Nu har pengarna dragits från Amazon men inget mail.

Dom bör ju skicka det idag då.

Samma här, blev livrädd då det krävdes verifiering igen, men det visade sig vara de extra pengarna för expressfrakt som drogs utöver den ursprunglia summan. Damn, får nästan hjärtattack här av detta.

Permalänk
Medlem
Skrivet av joeldeluxe:

De kom upp i natt vid 23:55!

Aja då är det bara vänta tills nästa batch! Har en DE påväg, men försöker klirra åt en polare också.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Okej, vad blir nästa steg för oss som inte fick någon?

Power.se 10.00 eller Amazon kl. 12.00.

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Okej, vad blir nästa steg för oss som inte fick någon?

Power 10.00

Permalänk
Medlem
Skrivet av WaldenKing:

Okej, vad blir nästa steg för oss som inte fick någon?

https://www.systembolaget.se/

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem

Hahaha!

Permalänk
Medlem

Undra hur länge den kommer stå under behandling. Börjar få lite ont i magen! Hade vart skönt att veta om man var tillräckligt snabb eller om det blir december!

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av retrocc:

Äntligen lyckades man knipa en på elganten , gick hur smidigt som helst !

Men det gäller o vara snabb m

Min ordeer har status under behandling

Smidigt var ordet

Permalänk

Tack! Ses vid kundvagnarna där då!

Permalänk
Skrivet av Maddoxswe:

Jag fick igenom både på elgiganten och NoN, kommer såklart sälja den för inköpspris till den som kan komma och hämta i Halmstad.

Jag har möjlighet. När kommer den från elgiganten levereras?

Permalänk
Medlem

Trist, hade en i varukorgen men jag kunde inte välja fraktalternativ. Så kunde aldrig genomföra köpet. Ni som lyckades, var någon av er inloggade när ni lade beställningen?

Permalänk
Medlem

Det bästa med elgiganten är ändå att fliken i webbläsaren flashar med "Glöm inte din varukorg".... >->