Permalänk
Medlem

Dagen börjar bra.
Lyckas få en på netonnet, men deras fakturasystem dog så det blev ingen där.

På elgiganten slängde de in mig i en kö, och sen var den slut.

Visa signatur

Stationär: Core i9 13900k | Asus X790 ROG Strix Gaming-F | 32GB DDR5 | RX 7900 XT | Lian Li PC-O11 dynamic evo
Laptop: Macbook Air | Apple M1

Permalänk
Medlem

Sämsta sidan jag någonsin varit med om. Hela sidan buggade ur när jag fick en i kundvagnen. Kunde inte klicka på nånting för allt låg på fel ställe

Permalänk
Medlem
Skrivet av Francesc:

Samma för mig. Var dum nog att backa då och ta bort den ur kundvagnen, sen var det kört. Mycket märkligt det med ingen leverans, jag bor centralt i storstad så borde inte vara något problem alls för leverans.

Fick samma beteende. La en i korgen, kom till kassan, bytte betalsätt och fick helt plötsligt "inga tillgängliga fraktalternativ".

Permalänk
Medlem
Skrivet av Snyft:

Lyckades knipa en yay. Är dessa konsoler de hade på lagret och skickar nu eller är detta förbokning bara?

Nu i november annars i december

Permalänk

Det stod att jag har 10 min att slutförs köpet. Hur ska jag kunna göra det när den inte ens finns i kundvagnen?

Permalänk
Skrivet av QviW:

Var det någon som lyckades köpa någon på elgiganten ens?

ja jag fick precis min bekräftelse

Permalänk

Hur lyckas ni köpa?Jag kan inte se att de finns att boka.

Permalänk
Medlem
Skrivet av QviW:

Var det någon som lyckades köpa någon på elgiganten ens?

Jag lyckades, hamnade inte ens i någon kö.

Permalänk
Medlem

Jag fick igenom både på elgiganten och NoN, kommer såklart sälja den för inköpspris till den som kan komma och hämta i Halmstad.

Permalänk
Medlem

Jaha ingen på Elgiganten heller. Var i kö, sen när det var min tur fanns det ingen PS5 i varukorgen.
Ridå

Visa signatur

En gång i tiden hade jag värstingrigg

Permalänk
Medlem

De som inte lyckades få igenom en beställning hos Elgiganten får väl hoppas på Power.se nu då.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Francesc:

Samma för mig. Var dum nog att backa då och ta bort den ur kundvagnen, sen var det kört. Mycket märkligt det med ingen leverans, jag bor centralt i storstad så borde inte vara något problem alls för leverans.

Min ligger fortfarande i kundvagnen, fy fan vad surt!

Permalänk

Sekunden köp knappen blir aktiv och man tryckte på köp blir man omedelbart satt i kön och kan inte köpa.

Jäkla skitföretag. Inte ett öre kommer spenderas i år på deras skit.

Visa signatur

AMD Ryzen 7 5800X3D - SWECBF22 | Corsair HX1500i – SWECBF22 | ASUS TUF GAMING X570-PLUS - SWECBF19 | Corsair 32GB DDR4 3200MHz CL16 Vengeance LPX | ASUS GeForce RTX 4090 24GB TUF Gaming | Noctua NH-U12A | Sennheiser HD 599 | Samsung 970 EVO Plus | Kingston NV1 2TB NVMe - SWECBF21 | Samsung 870 QVO 4TB SWECBF22 | Arctic Kylpasta MX-4 | Lenovo Legion 5 - 17,3" | Retro-Bit SEGA MD 8-B 2.4G M2 Grey | Xbox One Elite Series 2

Permalänk
Medlem

Hade den i varukorgen o la in mina jävla bankuppgifter men va en tom jävla ruta för frakten! jävla helvetes skit helvete, fyfan vad less jag är nu!!!!!

Permalänk
Medlem
Skrivet av WYSIWYGBIBA:

Hur lyckas ni köpa?Jag kan inte se att de finns att boka.

De försvann på fem sekunder.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Dhanjel:

Missade det mailet först, men nej. Var obekräftad där.

Det enda mailet jag har fått från NoN är orderbekräftelse. Undrar om jag haft tur om eller om de helt enkelt inte skickat till mig än?

Visa signatur

CITERA FÖR SVAR!

"I'm not completely worthless,I can be used as a bad example!"

Permalänk
Medlem

Fick orderbekräftelsen skickad 08:59 från EG.
Hoppas fan att jag får den vid release...

/M

Permalänk
Skrivet av krigarkungen:

Det enda mailet jag har fått från NoN är orderbekräftelse. Undrar om jag haft tur om eller om de helt enkelt inte skickat till mig än?

Sitter och tänker exakt samma sak.

Permalänk

Jaha... F5a konstant från 45 till 05 på EG men stod bara ej köpbar hela tiden. Om det är någon som är dubbelbokad och som inte behöver sin andra bokning så är denna tomhänta rackare mer än gärna intresserad

Permalänk
Medlem

Fattar inte hur ni lyckas köpa grejer på release såhär? Man F5ar varje millisekund tills knappen blir grön, då beställer trycker man men då är allt slut. Lever jag i en separat dimension där tiden går slöare eller tänker ni/rör er i ljusets hastighet?

Visa signatur

RTX 3090 - Ryzen 3700X - 16GB RAM 3600MHz

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Fick orderbekräftelsen skickad 08:59 från EG.
Hoppas fan att jag får den vid release...

/M

Haha, va? Release är idag?

Visa signatur

i7 2600k | Asus P8P67 | Corsair H80 | Asus GTX 770 OC | 8GB | Corsair TX650W | Fractal Design R3 | Samsung 860 EVO 1TB

Macbook Pro 16'' M1 Pro | 16GB | 512GB | 2021

Permalänk
Medlem

Spammade man i sökresultaten kom köpknappen fram flera minuter snabbare än på produktsidan. Kört samma taktik på Inet förut, verkade löna sig nu. Frågan är om "100 i webblager" var något de hade i lager eller bara för att reservera.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Slapinator:

Fick orderbekräftelsen skickad 08:59 från EG.
Hoppas fan att jag får den vid release...

/M

Release är idag så det är knappast troligt att du får den under dagen, men nästa vecka mest troligt

Permalänk
Skrivet av WYSIWYGBIBA:

Hur lyckas ni köpa?Jag kan inte se att de finns att boka.

Om man f5ade på produktsidan ändrades den aldrig, man var tvungen söka om jag förstår det rätt. Jag gick in genom länken här på sweclockers sen hamnade jag i en kö tills det var slut.

Permalänk
Medlem

Det är ju helt omöjligt att folk fick ps5 från elgiganten. Satt med tre polare och ingen fick chans att ens köpa skiten ifrån elgiganten. Va e det för skit?

Permalänk
Medlem

Hamnade i kö och lyckades lägga till en PS5 två gånger på Elgiganten. Dock hamnade aldrig något i kundvagnen och det stod att jag inte fick lägga fler av den varan i kundvagn. Nåväl, skit händer. Bara hålla ut!

Visa signatur

Aorus X570 Elite | Ryzen 9 3900X | Vengence LPX DDR4 32 GB |
RTX 3090 Aorus Xtreme | Corsair RM1000x | Corsair 4000D Airflow | M2-1 1 TB - M2-2 500 GB | Samsung C49HG90

Permalänk
Medlem
Skrivet av jakedsnake:

Jaha... F5a konstant från 45 till 05 på EG men stod bara ej köpbar hela tiden. Om det är någon som är dubbelbokad och som inte behöver sin andra bokning så är denna tomhänta rackare mer än gärna intresserad

Tror man skulle stått på ps5 sidan och inte på produktsidan

Permalänk
Medlem

Fick orderbekräftelse 09.00, hoppas det går igenom! Fan vilken puls man hade

Permalänk

Lyckades få igenom på Elgiganten med Expressleverans 1-2 dagar. Orderbekräftelse kom på mailen inom några sekunder.

Permalänk
Medlem

Hur såg det ut med Amazon? Det gick väl lite snack om att de ska lägga upp några enheter vid 12:00 idag? Någon som har koll på det?