Permalänk
Medlem

3060 ti Proshop

Hej kära gamers!

Har någon haft tur att klämma ett 3060 ti? Proshop hade ju ett antal inne så jag la en order 15:03.

Har dock ej fått någon bekräftelse och undrar ifall någon här har fått en sådan

Håller tummarna för gigabite kortet, ska ha funnits 50 i lager men jag har ingen aning what so ever hur stort trycket är på dem.

Önskar er alla lite tur i detta!

Permalänk

Jag la en order 15:14 och fick en bekräftelse direkt. Dock såg jag i efterhand att detta står på kortet jag tog. Det är VENTUS 2X OC:

På det här grafikkortet har vi dock 0 st fysiskt i lager, men 120 st på väg in.

Så vi får se vad som händer, jag gick iallafall en bekräftelse på ett kort med ett bra pris 4899

Permalänk

Samma här som ovan. Finns det några recensioner på detta kort? Hur bra är det med två fläktar vs tre för dessa kylare generellt?

Visa signatur

AMD Ryzen 3600 - MSI B450 Tomahawk - Corsair 16GB (2x8GB) DDR4 3200Mhz CL16 - Palit GeForce RTX 2070 Dual 8GB - Samsung 860 Evo 1TB - Noctua NH-D15 - MPG A750GF - Fractal Design Define R5

Permalänk

Jag beställde ett kort med 23 på lager kl. 15.00 och slutförde beställningen inom 20 sekunder. Tyvärr fick jag inget kort och inga inkommande kort av den modellen. Lade in beställning nu på ovanstående kort istället.

Visa signatur

Fractal Design Define R5| ASUS Z170-P ATX| Intel Core i5 6600K 3.5 GHz| Noctua NH-U12P SE2| Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 2133Mhz Vengeance| MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 3X OC | Be Quiet! Pure Power 10 CM 600W| Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Jag avbeställde tyvärr hos proshop, verkade inte som att jag fick något där.

Dock så hittade jag detta,
https://www.komplett.se/product/1175541/datorutrustning/dator...

Woop! Har ni haft otur kan ni kolla där. stod 100+ när jag beställde.

Permalänk
Medlem

Beställde 15:03 på Proshop (det som fanns 50 i lager) men det står "Status: Behandlas och "Restorder - väntar på produkt(er)". Låter som jag missade de som fanns inne...

Såg din komplett-länk nu alldino och lyckades reservera en: https://www.komplett.se/product/1175534/datorutrustning/dator...

Tack

Permalänk

Samma här fick Mail från komplett om ventus 2x oc och då fanns det 100+ i lager för priset 4790 istället

Permalänk
Skrivet av alldino:

Jag avbeställde tyvärr hos proshop, verkade inte som att jag fick något där.

Dock så hittade jag detta,
https://www.komplett.se/product/1175541/datorutrustning/dator...

Woop! Har ni haft otur kan ni kolla där. stod 100+ när jag beställde.

Tack för tipset! Det blev ett från komplett istället.

Visa signatur

Fractal Design Define R5| ASUS Z170-P ATX| Intel Core i5 6600K 3.5 GHz| Noctua NH-U12P SE2| Corsair 32GB (4x8GB) DDR4 2133Mhz Vengeance| MSI GeForce RTX 3060 Ti VENTUS 3X OC | Be Quiet! Pure Power 10 CM 600W| Windows 10 Pro

Permalänk
Medlem

Om det står reserverad i lager på komplett har man lyckats få en då? 🤗

Permalänk
Medlem
Skrivet av DjuDju:

Om det står reserverad i lager på komplett har man lyckats få en då? 🤗

Så var det för mig i alla fall (annat kort), men räkna med att det kan ta ett tag innan dom skeppar, ligger säkert fortfarande efter med leveranser efter BF!

Permalänk
Medlem
Skrivet av DjuDju:

Om det står reserverad i lager på komplett har man lyckats få en då? 🤗

Stod så för mig med, nu står det skickad!!! woohoooo

Min tjejs 7970 dog inatt så hon får ta mitt vega 56 då hon 3d modellerar.

Nu blir det att vänta på det ökända budbee budet att leverera mitt kort!!! :D:D:D:D