Permalänk
Medlem

2600k paket 500kr + hämtning
Kan också ta 2500k för 100:-

Mvh David

Missade att det verkade sålt?

Mvh

Permalänk
Medlem

Du får gärna svara på pm, har sett att du läst men inte svarat.

Permalänk
Medlem

Du menar inte mig va?

Har inte sett något PM från dig men det är antagligen rätt så?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Exocet:

Du menar inte mig va?

Har inte sett något PM från dig men det är antagligen rätt så?

Nej han som äger annonsen.

Permalänk
Avstängd

Tja har svarat, Inte hunnit dem här dagarna..

Permalänk
Medlem

Måste ändå dra tillbaka mitt(mina) bud då min bättre hälft har spelmissbruk så har inte pengar för tillfället, kommer nog in snart dock :/

Permalänk
Medlem

Tjena, Är i5 2500k kvar? & 16gb kitet på ddr3?

Permalänk
Medlem

Då det gått 8 dagar sedan jag hämtade ut "- Mission SG tangentbord GGK 3.1, inköpt några månader sen - 300 kr" skriver jag nu här. Det saknades handledsstöd och tangentbordet var nog det vidrigaste jag sett. Övervägde att faktiskt kasta det. Fanns massa avlagringar och spilld dricka på tangenterna. Jag skulle inte tro att tangentbordet bara var några månader gammalt om det såg ut som det var.
Jag har bara fått till mig att han flyttar och återkommer om ha hittar stödet. Allmänt dålig kommunikation, rekommenderar inte affär med honom.

Permalänk
Avstängd

Tja, finns väl en sida där man kan skriva om det där...
Här är en bild på kvittot. Du fick ett helt nytt tangentbord och angående resten skrev jag till dig. Det var en jobbig flytt, från stad till stad också.

https://ibb.co/xSvtHHz

Och det var inte som du sa alls "massa spillt och övervägde att kasta det" =D

Permalänk
Medlem
Skrivet av RosaGosse:

Tja, finns väl en sida där man kan skriva om det där...
Här är en bild på kvittot. Du fick ett helt nytt tangentbord och angående resten skrev jag till dig. Det var en jobbig flytt, från stad till stad också.

https://ibb.co/xSvtHHz

Och det var inte som du sa alls "massa spillt och övervägde att kasta det" =D

Synd att jag inte tog bild på det då. För det var vidrigt, jag har ingen anledning om att ljuga om det. Jag skrev ju även om det till dig i PM.

Permalänk
Avstängd

Tja, jo det hade varit nice med bild... ledsen om det var mer smutsigt än vanligt iaf, märkte inte det.

Permalänk
Medlem

Hej!

Förlåt men det är så många inlägg nu, vad finns kvar?

Mvh Davve

Permalänk
Avstängd

Tja, det mesta finns på andra marknadsplatser, och jag väntar på upphämtning/svar angående mycket. Skriv gärna om det är något du vill ha. Eller skicka pm.

Permalänk
Medlem

Finns 2600k kvar? Kan du sälja 2600k separat eller måste man köpa hela paketet? Budar 600 kr för 2600k.

Permalänk
Avstängd

Hej, den är tyvärr såld =(, bara i3 som är kvar.

Permalänk

Hej, finns Benq skärmen kvar?

Visa signatur

PC - gtx 960, Moderkort: Asus z170-A, i5 6400 skylake, 16 GB Corsair Ram,
OCZ 240 GB Ssd, be quiet! 600w, Chassi: Phanteks EVOLV ATX
GEAR - Razer Blackwidow X Chroma, Steelseries Rival 700, Razer Goliathus XL, HyperX Cloud 2, Asus MG248Q
Steam - Kevin6465

Permalänk
Medlem

Hej! Bjuder 150kr + frakt för cooler master mm710!

skicka ett pm så kan vi diskutera detaljerna