Tnt Leverans Norrbotten

Permalänk

Tnt Leverans Norrbotten

Hej! Vet någon vem som levererar för tnt i Norrbotten? Hittar ingen information och är försiktig med beställning tills jag vet.

Tack på förhand!
Hrolfr

Permalänk
Medlem

Luleå lastbilsstation har levererat tnt paket åt mig, men jag har för mig att det är postnord som har leveranserna åt dem idag.

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk
Medlem

Jag läste detta som "Vet någon vem som levererar TNT till Norrbotten? Vill inte beställa innan jag vet att jag inte åker dit".
Google säger som Snotling skrev dock.

Visa signatur

I7 12700K, Asus RTX 3080 TI, Alienware AW3423DW och annat smått o gott.

Permalänk
Medlem

Vill du veta vilka som levererar TNT i norrbotten så kan jag svara på det också
Tnt och fedex har gått ihop och postnord sköter leveranser åt fedex här uppe.

Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Jag läste detta som "Vet någon vem som levererar TNT till Norrbotten? Vill inte beställa innan jag vet att jag inte åker dit".
Google säger som Snotling skrev dock.

Visa signatur

If you play a Nickelback song backwards you’ll hear messages from the devil. Even worse, if you play it forwards you’ll hear Nickelback. - Dave Grohl

Permalänk

Haha nej sprängämnen har jag ingen användning för. 😉 Inlägget skrevs i all hast på en fikarast. Tack för snabba svar, fan va ni är bra. 🙂

Permalänk
Skrivet av Snotling:

Luleå lastbilsstation har levererat tnt paket åt mig, men jag har för mig att det är postnord som har leveranserna åt dem idag.

Det verkar vara Luleå lastbils fortfarande.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Torhrolfr:

Haha nej sprängämnen har jag ingen användning för. 😉 Inlägget skrevs i all hast på en fikarast. Tack för snabba svar, fan va ni är bra. 🙂

Blivit skapligt nyårs firande annars, kanske ska användas till en jobbig granne ?

Visa signatur

Ryzen 5 5600, MSI B450 Tomahawk Max, 2x8 gb kingston reaper 3200 mhz Gigabyte GTX 1660 Super OC och nätagg be quiet 700w SSD: 120 gb pny cs 900, Kingston Fury 1 tb, wd blue ssd 500gb

Permalänk
Skrivet av mini-z1994:

Blivit skapligt nyårs firande annars, kanske ska användas till en jobbig granne ?

Ja vafan lite brevlådor kan jag väl spränga