Permalänk
Avstängd

Preem

https://preem.crossroads.se/

Erbjudanden, ingen tävling.

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Medlem

Cervera verkar ha glömt av sin kalender idag.

Visa signatur

"When I get sad, I stop being sad and be awsome instead, true story."

Permalänk
Fyndjägare

Skin City har ett nytt hemligt erbjudande varje dag
https://www.skincity.com/sv/erbjudanden

Visa signatur

Front Audio porten på ditt mobo = bättre hörlursförstärkare! Bra att veta->Headphone Amp & Impedance, Apple har en 95kr DAC, Hörlursgrafer hos Squig.link, HeadphoneDatabase, In-Ear Fidelity, AudioDiscourse.
Hörlursrigg: Audeze LCD-2.2/XC/Sine, Hifiman HE-500/560/Edition X, Focal Clear, HD6XX, TH-X00 PH, AH-D2000, Ether C Flow, Fidelio X2, B&W P7, UM 30 Pro, Andromeda, Ikko OH10, EAH-AZ60, Simgot EA500 + 20 DAC/AMP - SS och rör. Och en stereo + hemmabio.

Permalänk
Avstängd

Är det någon som vunnit något i tävlingarna? Undrar hur vinst-e-postmeddelandet ser ut. Jag får så extremt mycket e-post så att jag drunknar i det och lätt skulle missa!

Permalänk
Avstängd

Har någon här någonsin vunnit i en av dessa tävlingar? Någon som har en aning om hur många som deltar i någon av tävlingarna listade i den här tråden?

Permalänk
Medlem
Skrivet av lgr:

Har någon här någonsin vunnit i en av dessa tävlingar? Någon som har en aning om hur många som deltar i någon av tävlingarna listade i den här tråden?

Jag vann en hårddisk i Kompletta kalender en gång. Om jag kommer ihåg rätt så var det en snurrdisk på 120GB så var det nog 20 år sedan 😁

Permalänk
Medlem
Skrivet av lgr:

Har någon här någonsin vunnit i en av dessa tävlingar? Någon som har en aning om hur många som deltar i någon av tävlingarna listade i den här tråden?

Har faktiskt lyckats vinna i Direktroniks kalender i år.
Och angående deltagande är det nog väldigt varierande beroende på sida och hur man deltar. Se på Inet när de har sina "tävlingar" via gleam, över 30 000 lottningsnummer, man kan få upp till 3 per person dock, men totalt är det över 10 000 personer som är med i lottningen om vinst, så chansen är procentuellt ganska låg.
När det kommer till aktiva tävlingar, som att skapa rim, måla eller liknande kan man nog räkna med väldigt mycket färre deltagare, då det ställer helt andra krav på en.

Permalänk
Medlem
Skrivet av lgr:

Är det någon som vunnit något i tävlingarna? Undrar hur vinst-e-postmeddelandet ser ut. Jag får så extremt mycket e-post så att jag drunknar i det och lätt skulle missa!

Det varierar nog väldigt mycket från företag till företag men gissningsvis skriver nog de flesta något i stil med ”grattis” eller ”du vann”. Du får hålla ögonen öppna helt enkelt.

Men om du får så många mail per dag att du har svårt att se ett vinstmail kanske det är dags att rensa bland alla nyhetsbrev och annat skit du får. För jag antar att allt inte är av värde?

Morsan min fick dussintals av mail från sidor hon gett sin mailadress till, det var nästan komiskt hur mycket skit hon fick. Men jag visade att det längst ner i alla nyhetsbrev och dyl. finns en länk som gör att man med en knapptryckning kan avsluta sin prenumeration. ”Click to unsubscribe” eller motsvarande på svenska brukar det stå. Nu tycker hon nästan det är tråkigt hur lite mail hon får.

Permalänk
Avstängd
Skrivet av Trunk:

Det varierar nog väldigt mycket från företag till företag men gissningsvis skriver nog de flesta något i stil med ”grattis” eller ”du vann”. Du får hålla ögonen öppna helt enkelt.

Men om du får så många mail per dag att du har svårt att se ett vinstmail kanske det är dags att rensa bland alla nyhetsbrev och annat skit du får. För jag antar att allt inte är av värde?

Morsan min fick dussintals av mail från sidor hon gett sin mailadress till, det var nästan komiskt hur mycket skit hon fick. Men jag visade att det längst ner i alla nyhetsbrev och dyl. finns en länk som gör att man med en knapptryckning kan avsluta sin prenumeration. ”Click to unsubscribe” eller motsvarande på svenska brukar det stå. Nu tycker hon nästan det är tråkigt hur lite mail hon får.

Jag skaffade ett nytt e-postkonto för att delta i dessa tävlingar 11 december och har sedan dess fått 11608 meddelanden (kollat just nu) - 60,45 meddelanden/h dygnet runt.

Jag har skapat några filter som flyttar nyhetsbrev, påminnelser om dagens lucka osv från inkorgen men risken finns ju att jag missar en vinst

Undrar för övrigt hur det blir hos avsändarna när jag tar bort kontot om några veckor, de kommer få tusentals nya studsar på vartenda utskick de gör. Hoppas att någon stackare får gå igenom dem manuellt och ta bort

Permalänk
Avstängd

Resultatet av årets julkalendrar för mig:

1 vinst (presentkort 1000:- hos Kitchn)

38113 e-postmeddelanden (hitintills), 2,22 GB, 14 % av ett nyreggat GMail-konto.

Timlönen var inte så bra...

Permalänk
Avstängd

Den här missade jag/vi men man kan ju spara den här som referens inför nästa år

https://win.milwaukeetool.eu/

Permalänk
Permalänk