Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Såg ett tiotal dyka upp på facebook i närheten. Om det inte var du så är det fler som hann med. Hoppas kunna hinna med nästa bra tips igen. blev en termometer om de nu skickas.

Det var inte jag.
Gav bort alla pussel till min mor i julklapp.

Tror det var många som hann med JVH pussel då de låg uppe ett tag. Någon på swedroid köpte 32 stycken t.ex..

Skrivet av Savage_Gray:

Ni som hittar felprissatta föremål på Amazon med 90% rabatt... Hur gör ni? Hur snubblar ni över sånt?

Man bevakar trådarna som rörde amazon-fynden så man får ett email när någon gör ett nytt inlägg.
Finns en på swedroid + deras diskussionstråd t.ex.
Kom dagligen upp fynd sedan lanseringen.
Vissa mindre bra, vissa helt galet bra. Vissa skickades inte, andra skickades.

Permalänk
Medlem
Skrivet av nacud:

Ännu en till kökstermometer! 15kr

DollaTek kökstermometer

Troligtvis inte egentligen ett sådant hett Amazon-fynd - Har en identisk hemma själv, köpt från Kjell och Company for 29:- ett par år sedan. Fortfarande en bra deal dock, och en bra termometer!

Permalänk
Medlem
Skrivet av XFTality:

Troligtvis inte egentligen ett sådant hett Amazon-fynd - Har en identisk hemma själv, köpt från Kjell och Company for 29:- ett par år sedan. Fortfarande en bra deal dock, och en bra termometer!

Köpte min för 60kr nånstans för ett par år sedan.
Funkar bra än idag. Därför jag skippade tipset. Riktigt bra är den dock för snabbkontroll av temperatur.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sh4d0wfi3nd:

Köpte min för 60kr nånstans för ett par år sedan.
Funkar bra än idag. Därför jag skippade tipset. Riktigt bra är den dock för snabbkontroll av temperatur.

Ja, nästan lite sur över att den fungerar så pass bra och inte har gått sönder. Vill egentligen ta och byta ut den mot en snyggare variant i metall, men det plastiga åbäket har fungerat för bra

Permalänk
Medlem
Skrivet av allstar16:

Polermaskin för 290 kronor:
https://www.amazon.se/Stipt-Polish-Point-Dual-Action/dp/B08QD...

Kostar 280 euro vanligtvis (alltså återigen ett växelkursfel), men endast företaget som säljer den så ordinarie pris kan vara lite överprisat men svårt att hitta polermaskiner för 300 kronor även i den billigaste klassen.

Fraktas ej av amazon själva så inte så troligt att den skickas. Skadar ju dock inte att testa för de som behöver en. I värsta fall får man ligga ute med pengar 1-2 veckor.

Permalänk
Medlem

La en beställning på polermaskinen men den blev avbruten efter 10 minuter tyvärr. Var dock väntat

Permalänk
Medlem

Jag snackade med skaparen av Amazon best price europe tillägget och han har nu lagt till .SE också.
Borde släppts update idag.
Hoppas det hjälper!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Zargoz:

cdon

Billig duntäcke 280kr 240x220

Är det någon som hittat bra billiga påslakan till detta stora täcke?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mahti:

ikeas stora påslakan är 240x220 och har bra priser för det man får

https://www.ikea.com/se/sv/search/products/?q=p%C3%A5slakan&f...

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mahti:

Jag tror jysk har rea på vissa påslakan. Jag tänkte kolla upp det först efter att ha fått täcket levererat då jag är inte helt hundra på att de levererar

Permalänk
Medlem
Skrivet av Blub:

ikeas stora påslakan är 240x220 och har bra priser för det man får

https://www.ikea.com/se/sv/search/products/?q=p%C3%A5slakan&f...

Verkade inte helt dumt.

Skrivet av Zargoz:

Jag tror jysk har rea på vissa påslakan. Jag tänkte kolla upp det först efter att ha fått täcket levererat då jag är inte helt hundra på att de levererar

Klokt, kan nog vara klokt att vänta iofs. Står att det är postat men står faktiskt att DHL väntar på att få paketet överlämnat till dem..

Jysks lakan hade väldigt spridda betyg, vissa stackare verkar knappt kunna sova med lakanen 🤭

Permalänk
Medlem

Jysk har de bästa lakanen jag testat i alla fall. De har dock i alla olika kvaliteter så man får vara noga med att ta de med satinbommul och inte vanlig bommul. De är otroligt mjuka och sköna!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Mahti:

Verkade inte helt dumt.

Klokt, kan nog vara klokt att vänta iofs. Står att det är postat men står faktiskt att DHL väntar på att få paketet överlämnat till dem..

Jysks lakan hade väldigt spridda betyg, vissa stackare verkar knappt kunna sova med lakanen 🤭

Min sambo var och handlade örngott som var deras "guld" kvalificering och de kostade 35kr från 70kr tror jag hon sa. De var okay kvalité. Så allt är inte skit. Jag ångrar mig att jag inte köpte en till täcke till framtiden.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jensa86:

De är otroligt mjuka och sköna!

Skrivet av Zargoz:

De var okay kvalité.

SweC har talat! Det blev Jysk Gold till gästsängen, om gästerna klagar skickar jag vidare klagomålen hit

ps. tack för er input