Acer 27" Predator XF270HUC QHD 144 Hz

Permalänk

Acer 27" Predator XF270HUC QHD 144 Hz

Hej Marknaden,

Som rubriken lyder säljer jag en Acer 27" Predator XF270HUC QHD 144 Hz. Skärmen avhämtas för jag saknar kartong. Skärmen finns i Göteborg.

Fakta:

  • Jag saknar kvittot.

  • Använd fram till idag. Jag har uppgraderat till 4K skärm

  • Jag har ägt skärmen i över 4 år. Kommer inte ihåg när jag köpte den men jag har hunnit få barn under tiden som nu är snart 4 år gammal.

  • Inga döda pixlar vad jag kan se.

  • Skärmen har varit monterad på en VESA arm.

  • Nypris ca 4000 kr på inet

Jag tänker att bud startar på 800 riksdaler. Jag ser gärna en snabb affär och jag säljer till den jag väljer. Hoppas det går bra för alla intresserade.

Allt gott!
Christian

Länk till Inet och skärmen

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Budar 800 riksdaler med hämtning i Göteborg! Kan komma ikväll om du uppskattar en så snabb affär

Visa signatur

FormD T1 || i9 10850K || MSI MEG Z490i UNIFY || Nvidia RTX3080FE || 32GB G.SKILL Trident Z Neo 3600MHz CL16 || WD SN550 1TB && Kingston Fury Renegade 2TB|| Corsair SF750 Platinum
Dell S2721DGFA|HP Omen 34C
BenQ W1300 | Yamaha RX-A830 | Playstation 3

Permalänk

Kan ta den för 1000kr. Kan hämta när som

Permalänk
Avstängd
Permalänk
Skrivet av ChipZ:

Budar 800 riksdaler med hämtning i Göteborg! Kan komma ikväll om du uppskattar en så snabb affär

Skrivet av Kingofmangos:

Kan ta den för 1000kr. Kan hämta när som

Skrivet av SawnAut:

Hej! Tack för ert intresse. Ledande bud är 1100 SawnAut. Jag jobbar dagtid och kollar inte Sweclockers så ofta. Hoppas ni förstår
Annonsen ligger öppen till 1700 ikväll.

Permalänk
Medlem

1200:- kr, hämtar

Permalänk
Skrivet av SawnAut:
Skrivet av AlpAne:

1200:- kr, hämtar

Jag kontaktar just nu ledande bud.

Permalänk
Medlem

Budar 1300 om affären inte är gjort än!

Permalänk
Medlem

Bjuder 1500kr, kan hämta idag.

Permalänk

Hej, Tack för ert visade intresse! Om allt går som det ska kommer skärmen överlämnas till AlpAne som blir ny ägare. Jag låter annonsen ligga kvar till skärmen har överlämnats.

Allt gott i regnet!