PS5 - Ordrar och Orderstatus

Permalänk
Medlem

Tyvärr du blev inte utvald denna gång.... Heller 🤣

Permalänk
Medlem

fick också nu att det inte heller blev min tur denna gång

Permalänk

samma här. inte utvald

Permalänk

Fick precis att jag inte blev utvald.

Permalänk
Medlem

Fick mail nu. "Tyvärr, du blev inte utvald denna gång". Jaha, då får man vänta för alltid.

Permalänk
Medlem

Fick detta hjärtskärande besked "Tyvärr, du blev inte utvald denna gång"

Visa signatur

| Corsair Carbide Air 740 | ASUS ROG STRIX B350-F GAMING | AMD Ryzen 5 1600X@3.6 GHz| Corsair 16GB DDR4 3000Mhz Vengeance LPX| ASUS 1080ti ROG STRIX Gaming | AOC AGON AG271QX |

Permalänk

Fick Mail nu om att jag inte vunnit så man får Mail oavsett om man vann eller ej

Permalänk
Medlem

Ej utvald

Permalänk
Medlem

Nu kom det väntade mailet med info om att man inte blev lyckligt utvald 🙃

Permalänk
Medlem

Där släcktes det hoppet med. Tredje gången gillt är tydligen bara en skröna.

Permalänk

Fick också mail från elgiganten, blev dock inte utvald. Tur då att jag fick tag i en via power igår

Permalänk
Medlem

Blev tyvärr inget för mig. 😔

Permalänk
Medlem
Skrivet av Raiku:

Där släcktes det hoppet med. Tredje gången gillt är tydligen bara en skröna.

Därför jag alltid har hållit mig till "Sista gången gillt" Men jag fick också ett mail som sa "tyvärr"

Permalänk

Jag blev inte heller utvald så jag sätter mitt hopp till att MM får in en omgång inom kort. De flesta stora verkar ha fått leveranser utom just Mediamarkt - lite märkligt tycker jag men är ju rätt partisk också

Permalänk

Ingen även denna gång!

Permalänk
Medlem

Helt sjukt vilken otur man kan ha... Har nonstop letat efter en konsol sen release. Närmsta jag kommit är att få in ps5:an i varukorgen på Netonnet för att sedan få error.

Tredje gången nu man inte blir utvald...

Permalänk

Grattis till er som fått koder, blev tyvärr inte utvald. Får fortsätta med Distill i några veckor till antar jag. Hoppss inte skolan kommer i vägen nästa drop

Permalänk

Yes, samma visa. Nu skiter jag i de här 😅

Permalänk
Medlem

Ingen här, inte heller någon av mina spioner på 8 andra adresser runt om i landet Har bokning på cyberphoto och amazon som är helt döda.

Permalänk

Omg jag fick en kod från Elgiganten!!!!!
Vem vill köpa min för 100 mille baaaad

Permalänk
Medlem

fick inget heller....

Permalänk
Medlem

Blev ej utvald 😔 men det går fler tåg (vem vet, förbokningen kanske hinner före)

Har bokning på Ginza på en DE, är på plats 7, bokade 23/10

Har en bokning på en SE på mediamarkt, bokade 17/10

Den som kommer först vinner 😛 den som blir över får släkt eller en polare köpa till normalpris 👍

Permalänk
Medlem

Plötsligt händer det!
Lite tur har man ibland

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kasse1003:

Omg jag fick en kod från Elgiganten!!!!!
Vem vill köpa min för 100 mille baaaad

Du kan få nuvarande värdet av mina Gamestop aktier för den 😂

Permalänk
Medlem
Skrivet av Kasse1003:

Omg jag fick en kod från Elgiganten!!!!!
Vem vill köpa min för 100 mille baaaad

Du kan få ett omnämnande på min Facebook och evig tacksamhet 🍻😁

Permalänk
Medlem

Blev inte utvald och inte min vän heller som vill ha ps5 =/

Permalänk
Medlem
Skrivet av ThisIsDansk:

Därför jag alltid har hållit mig till "Sista gången gillt" Men jag fick också ett mail som sa "tyvärr"

Hehe får börja köra med den med.

Skrivet av dysleksi22:

Jag blev inte heller utvald så jag sätter mitt hopp till att MM får in en omgång inom kort. De flesta stora verkar ha fått leveranser utom just Mediamarkt - lite märkligt tycker jag men är ju rätt partisk också

Ja det hoppas jag verkligen. Många har fått på sina bokningar den 27/9 min är bokad 28/9. Fast med min nuvarande tur ser det inte så ljust ut

Permalänk
Medlem

Har följt denna tråd under lång tid och var tvungen att regga mig bara för att kommentera att även jag blev lyckligt "utvald" i EGs tombola och fick en kod denna gång. Gjorde bara en registrering för deras utlottning om det har någon betydelse (hur mycket de nu dubbelkollar sina anmälningar och rensar dubletter) eller jag bara hade en jäkla tur. Önskar alla fortsatt lycka till i jakten, ge inte upp!

Permalänk
Medlem

Grattis till er som fick. Själv var det 3e gången man var med och inte fick nån. Tror jag struntar i det här nu, bara jobbigt att få upp förväntningarna och sitta i timmar och hoppas. Psykisk terror av EG enligt mig. Att dom inte heller kan tala om hur många enheter som det handlar om, får mig att undra vad dom håller på med!?

Visa signatur

I5 9600K - Hyper 212 EVO - Corsair 3200MHz 4x8GB - ASUS Z390-F GAMING - 850 PRO 512GB - 860 EVO 500GB - Asus GTX1070 OC - EVGA Supernova G2 650w - Corsair Carbide 275R + Samsung Q60R 75" + Logitech Z906 + PS5

Permalänk
Medlem

Har inte fått något mail alls ännu. Dras det namn fortfarande?