Permalänk
Medlem

GeForce RTX 3090/Ryzen 9 5900X

Tänkte kolla intresset på mitt bygge då den inte kommer till användning alls egentligen.

Allt är inköpt 2020-12-21 förutom grafikkortet som är köpt 2020-12-30 och datorn sattes ihop av mig runt mitten av januari sen dess har den varit igång kanske 5 gånger allt som allt. Allt är inköpt på Inet/Webbhallen och Netonnet kvitto samt original lådor finns till allt.

Vill helst byta till en PS5 enbart disc versionen samt pengar till mig.

Har absolut inte bråttom att bli av med den så skambudare behöver ej göra sig besväret.

Säljes enbart komplett om det inte finns andra personer som vill köpa resten av delarna.

Helst ser jag att byten och eventuella köp sker på plats men kan även skickas då står köparen för frakt samt tar fullt ansvar för transportföretagens hantering.

Specs:

GPU:KFA2 X - GeForce RTX 3090 SG 24GB
CPU:AMD Ryzen 9 5900X 3.7 GHz
Chassi :Lian Li PC-O11 Dynamic Svart DERBAUER
Mobo :ASUS ROG STRIX X570-F GAMING
Kylning: Lian Li GALAHAD / 360mm / A-RGB /Svart
Fläktar : Lian Li UNI FAN SL120 RGB PWM Svart 3-pack
Fläktar : Lian Li UNI FAN SL120 RGB PWM Svart 3-pack
HD :Crucial P2 1TB NVMe
Minne :Corsair 32GB (2x16GB) DDR4 3600MHz CL18
Nätagg :be quiet! Power Zone 1000W

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en oöppnad PS5 med skivläsare, men vad vill du ha i mellanskillnad? 🤔 Har relativt långt att åka tyvärr då jag bor i Blekinge.

Permalänk
Medlem

Vilken bra dator!
Mitt råd, om du vill byta bara för att få $$$, byt bara grafikkortet mot något billigare.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Red Onion:

Jag har en oöppnad PS5 med skivläsare, men vad vill du ha i mellanskillnad? 🤔 Har relativt långt att åka tyvärr då jag bor i Blekinge.

Då allt gick närmare på 40.000 så skulle jag säga 30.000 emellan då räknar jag din ps5 till ett värde av 10.000

Permalänk
Medlem
Skrivet av Cezh:

Vilken bra dator!
Mitt råd, om du vill byta bara för att få $$$, byt bara grafikkortet mot något billigare.

Tyvärr har jag ingen användning för den alls känns nu efteråt som ett väldigt onödigt köp från min sida men intresset fanns då nu har man istället blivit en gymnarkoman

Permalänk
Medlem
Skrivet av Alenko86:

Då allt gick närmare på 40.000 så skulle jag säga 30.000 emellan då räknar jag din ps5 till ett värde av 10.000

Kan bara säga på en gång att det kommer vara extremt svårt att få 40k för ett datorbygge komplett. Om du vill ha ens i närheten av vad du betalade för allt så hade jag starkt rekommenderat att sälja det i delar och då lär du kunna få runt 80% av vad du betalade för allt. Tänker hålla med personen ovanför mig att om du vill ha en PS5 så ska du byta mot grafikkortet+mellanskillnad och sälja resten i delar eller sälja allt i delar och köpa en PS5

Permalänk
Medlem

Köper gärna för 30 000kr + avhämtning!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Simon676:

Kan bara säga på en gång att det kommer vara extremt svårt att få 40k för ett datorbygge komplett. Om du vill ha ens i närheten av vad du betalade för allt så hade jag starkt rekommenderat att sälja det i delar och då lär du kunna få runt 80% av vad du betalade för allt. Tänker hålla med personen ovanför mig att om du vill ha en PS5 så ska du byta mot grafikkortet+mellanskillnad och sälja resten i delar eller sälja allt i delar och köpa en PS5

Som sagt har absolut inte bråttom att göra mig av med den ser hellre att någon medlem här får den än att slänga ut det på blocket tradera etc för att för att göra en någon vinst på det

Permalänk
Medlem
Skrivet av saturday:

Köper gärna för 30 000kr + avhämtning!

Har redan bud på 30

Permalänk
Medlem

Budar 32k och jag hämtar på plats!

Permalänk
Medlem
Skrivet av obbe123:

Budar 32k och jag hämtar på plats!

Just nu är högsta budet på 35