Permalänk
Medlem

Sökes Intel i7 3770K

Hej där,

söker en Intel i7 3770K som är helst typen Costa Rica men inte nödvändigtvis

Vänligen Tomas

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Jag har en processor i min gamla dator som jag tror är en 3770k. Vad skulle den vara värd för dig isåfall? Så jag vet om det är lönt att gräva fram den och demontera kylaren för att kontrollera.

Bor norr Stockholm om du vill hämta, annars är det frakt.

Permalänk
Medlem
Permalänk
Medlem

Kontaktat redan dock inget svar Men tack ändå

Permalänk
Medlem
Skrivet av m4jken:

Jag har en processor i min gamla dator som jag tror är en 3770k. Vad skulle den vara värd för dig isåfall? Så jag vet om det är lönt att gräva fram den och demontera kylaren för att kontrollera.

Bor norr Stockholm om du vill hämta, annars är det frakt.

Har sett lite olika priser, ibland upp mot 1000 ibland 300 så vet inte, kanske 500-600?

Permalänk

Har en 3770k i min förra dator som jag inte har någon användning av.

Finns i södra sthlm

Permalänk
Medlem
Skrivet av stansthlm:

Har en 3770k i min förra dator som jag inte har någon användning av.

Finns i södra sthlm

Hur mycket vill du ha för den?

Permalänk
Medlem

Kanske inte direkt just det du söker men...

Jag har en i5-3570K (Malay) 4 trådar färre än 3770K, med moderkort (P8H77-LV) kanske har 8gb minne (DDR3) till det med, om det är intressant. Kan nog rota fram en stock-kylare med om du behöver det med.

300:- för prollen, 200:- för minnena, 500:- för moderkortet priset är såklart förhandlingsbart.

Har ett CMGX450W nätaggregat med, och lite gpuer RX 570, och ett GTX 970, om du letar efter sånt.
Har rotat fram priserna från alibaba och ebay om du undrar vart jag fått dom ifrån.

Visa signatur

Kan vara lite slö att svara på PMs, försöker kolla dagligen dock.

OS: Win 10 x64 CPU: Intel i5 11400F MINNE: Corsair Vengeance 3000mhz 32gb RGB MODERKORT: MSI MAG B560 TOMAHAWK GPU: Sapphire RX 6700 XT HDDs: Corsair MP600 Core PSU: Cooler Master MWE 750W CHASSI: Phanteks 500A (Svart)