CoolerMaster NovaTouch TKL [Topre] [Custom Keycaps] [Silenced]

Permalänk
Medlem

CoolerMaster NovaTouch TKL [Topre] [Custom Keycaps] [Silenced]

Ganska eftertraktat NovaTouch tangentbord som har slutat producerats. Kompatibelt med MX-style switchar likt dom vita (icke original) som sitter på tangentbordet just nu.

Jag införskaffade tangentbordet mycket för att testa och det är väldigt behagligt att skriva på. Hata på rubber-dome no more. Skulle behålla det om jag inte gått för helt delade tangentbord.

Alla tangenter är tystare än vanligt för att "silencing ringar" är installerade. Dessa dämpar ljudet som kommer från när du släpper tangenten och switchen slår i taket.

Kartong + kablage + keycap puller + o-ringar medföljer.

Hämtas helst nära Gävle tågstation men kan skickas via PostNord om köparen betalar.

Tänker att annonsen ligger uppe till och med söndagen 16 Maj (nästa helg) eller kortare beroende på bud.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

Öppnar på 1200kr+frakt!

Visa signatur

Any machine is a smoke machine if you use it wrong enough - AvE

Permalänk
Medlem

1300+frakt bjudet

Permalänk
Medlem

Du anar inte hur mycket jag överväger att sälja mitt apex pro för denna. Har kollat på den en gång i timmen typ sen den las ut. Jag hatar att den inte har något som helst ljus, vitt, rött, grönt whatever.

Visa signatur

i7 8700k 5.1ghz egengjord delid | 32gb G.Skill Trident Z RGB 3600mhz cl15 | MSI Suprim X 3070ti
https://valid.x86.fr/uudh64

Permalänk
Medlem

Topre MX sliders, mycket värde i denna bräda

Permalänk
Medlem

Är det costar eller Cherry stabs på denna?

Edit: Verkar vara någon sorts properiär lösning i det tangentbordet, eller om det är en Topre-standard. Men verkar inte som att man kan använda vare sig costar eller cherry style wires eller hela stabs i alla fall. Kan alldeles för lite om Topre.

Visa signatur

Ton fisk

Permalänk
Medlem

Ser inte ut som att buden landar riktigt där jag vill (notera att dom ligger under priset i annonsen). Tyvärr säljs den till en vän istället.