Permalänk
Medlem

Familjens Gamingdatorer

En liten sammanställning av familjens datorer

Om du bemödat ta dig hit så beror det förmodligen på att du sett länken i min signatur och är nyfiken på varför jag har så många datorer hemma. Eller så gillar du bara gaming-datorer i allmänhet precis som mig.

Hursomhelst, hoppas du uppskattar att bygga din egen dator eller uppskattar din egenbyggda dator. Om du inte gjort det, hoppas du använder forumet för att ta steget att bygga din egen dator.

Tack,
//"asyvan"

Besök galleriet här

Visa signatur

Varför jag har 7st gaming-datorer och en server?
För att jag och familjen gillar datorer, kolla själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asyvan:

En liten sammanställning av familjens datorer

Om du bemödat ta dig hit så beror det förmodligen på att du sett länken i min signatur och är nyfiken på varför jag har så många datorer hemma. Eller så gillar du bara gaming-datorer i allmänhet precis som mig.

Hursomhelst, hoppas du uppskattar att bygga din egen dator eller uppskattar din egenbyggda dator. Om du inte gjort det, hoppas du använder forumet för att ta steget att bygga din egen dator.

Tack,
//"asyvan"

Besök galleriet här

Härliga bilder

Visa signatur

Ryzen 5 3600, MSI X470 Gaming plus max, 16GB Ram, MSI RTX 3070 ventus x3 OC.

Permalänk
Medlem

Säker på att Lan Dator #2 har ett 3060 Ti? Lyser Radeon i rött vad jag ser

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 7800X3D, Palit GameRock RTX 4090 24GB, MSI B650i Edge WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000MHz, 4TB Crucial P3 Plus, 1TB Kingston Renegade, 1TB Samsung 860 QVO, Asus Prime AP201, Corsair iCUE H100i Elite Capellix White.

Och massa RGB-Spya såklart.

Permalänk
Medlem
Skrivet av EmilPersson03:

Säker på att Lan Dator #2 har ett 3060 Ti? Lyser Radeon i rött vad jag ser

Du har givetvis helt rätt. Det har jag inte märkt ens, man kanske ska kolla sina egna bilder...:-)
Bilden är gammal helt klart, det där är ett Radeon 6800 (ej XT) som jag hade ett tag men nu sålt. Idag sitter det ett 3060Ti i den.

Visa signatur

Varför jag har 7st gaming-datorer och en server?
För att jag och familjen gillar datorer, kolla själv

Permalänk
Medlem
Skrivet av Asyvan:

Du har givetvis helt rätt. Det har jag inte märkt ens, man kanske ska kolla sina egna bilder...:-)
Bilden är gammal helt klart, det där är ett Radeon 6800 (ej XT) som jag hade ett tag men nu sålt. Idag sitter det ett 3060Ti i den.

Så kan det vara Vissa har möjlighet att vraka o välja

Visa signatur

Main rig: Ryzen 7 7800X3D, Palit GameRock RTX 4090 24GB, MSI B650i Edge WiFi, 32GB Corsair Vengeance DDR5 6000MHz, 4TB Crucial P3 Plus, 1TB Kingston Renegade, 1TB Samsung 860 QVO, Asus Prime AP201, Corsair iCUE H100i Elite Capellix White.

Och massa RGB-Spya såklart.

Permalänk
Medlem

"Familjens datorer" eller "Veckans showcase från PCMasterRace"? Vilken samling grymma gamingdatorer! Tveklösa fem stjärnor på det galleriet

Visa signatur

Tidigare nickad: "Samwell"

Permalänk
Medlem

Riktigt fina byggen. Bra jobbat!

Permalänk
Medlem
Skrivet av Sam:

"Familjens datorer" eller "Veckans showcase från PCMasterRace"? Vilken samling grymma gamingdatorer! Tveklösa fem stjärnor på det galleriet

Skrivet av JoJo:

Riktigt fina byggen. Bra jobbat!

Tack!
Jo, tar ju ett tag innan man lyckats bygga sig en bättre och bättre rigg. Hittade denna bild från 2011 när jag skulle sälja av min dåvarande burk för att uppgradera.

Visa signatur

Varför jag har 7st gaming-datorer och en server?
För att jag och familjen gillar datorer, kolla själv