Permalänk
Inaktiv

Ge oss en Spoilerknapp.

Hej, har påpekat det 100 gånger minst vid det här laget men gör det en gång till:

Kan vi inte få en spoilerknapp som är taggad och klar. Sitter man på mobil är det tacksamt att slippa skriva in taggen. Lägg den förslagsvis efter Youtube-knappen.

Det var allt!

Dold text
Permalänk

Passa på att lägga till [code] när ni ändå är igång.

Visa signatur

ASUS B550-f-Gaming, R9 5800X3D, HyperX 3200Mhz cl16 128Gb ram, rtx 3070ti.
[Lista] De bästa gratisprogrammen för Windows
[Diskussion] De bästa gratisprogrammen för Windows

Permalänk
Geeks
Jobbar med data

Hej,

Vi har som mål att titta över bb-code knapparna, men det är inget som kommer att ske i år och inget jag hört ska ske i 2022 heller. Vi kommer att i nästa månad planera nästa års utveckling.

/ Johan

Permalänk
Inaktiv
Skrivet av jreklund:

Hej,

Vi har som mål att titta över bb-code knapparna, men det är inget som kommer att ske i år och inget jag hört ska ske i 2022 heller. Vi kommer att i nästa månad planera nästa års utveckling.

/ Johan

Jag tjatade på biberu, din föregångare(?) redan för 8-10 år sedan då många funktioner försvann i samband med någon uppdatering av sidan. Uppenbart att det aldrig varit något som varit speciellt prioriterat. Trist men det är väl som det är förstås.

Permalänk
Medlem

Jo, det skulle vara trevligt så man inte behöver skriva in det manuellt.
Skulle dessutom vurma för möjligheten till full editor direkt när man skriver inlägget utan att behöva trycka på förhandsgranska.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av ELF:

Jo, det skulle vara trevligt så man inte behöver skriva in det manuellt.
Skulle dessutom vurma för möjligheten till full editor direkt när man skriver inlägget utan att behöva trycka på förhandsgranska.

Du kan trycka "skriv svar" om du föredrar det.

Visa signatur

i5-7600k . GTX 1080 . 16 GB

Permalänk
Medlem
Skrivet av johanandersson:

Du kan trycka "skriv svar" om du föredrar det.

Det har jag inte tänkt på att den finns där måste jag erkänna.

Visa signatur

www.fckdrm.com - DRM år 2025? Ha pyttsan.

Permalänk
Medlem
Skrivet av jreklund:

Hej,

/ Johan

Har ni utvecklat forumet från grunden? För de stora alternativen snackar vi färre än 10 rader kod fördelat på en handfull filer om man går direkt in i såsen, annars kan det garanterat göras väldigt lätt med tillägg. Tar det mer än någon timme för en ensam dev får ni gärna förklara varför det är så svårt och varför ni målat in er i ett hörn när ni inte enkelt kan lägga in en knapp och en sats Javascript

Visa signatur

11600K@5.1 GHz + 32GB Corsair Vengeance RGB PRO 3200@3400 MHz + MSI RTX 2080 Super Gaming X Trio +
WDC Blue SN550 1TB + Black OEM SN730 500GB + Kingston A1000 480GB + A2000 500GB + NV2 1TB + 2TB R10 + RGB most of THE THINGS! + Corsair 4000D Airflow + 2*ZyXEL NSA326 2*3TB @ R1 + Netgear RN2100 4*3TB @ R10 + RN204 4*4TB @ R5 + Synology DS216j 2*4TB @ SHR R1 + DS418 4*8TB @ SHR R6
| tmp: R5 3600@4.2 GHz + 32GB 2666@3066MHz + 2070 8GB + 1 TB NV2 & 512GB SN730

Permalänk
Geeks
Jobbar med data
Skrivet av ZaInT:

Har ni utvecklat forumet från grunden? För de stora alternativen snackar vi färre än 10 rader kod fördelat på en handfull filer om man går direkt in i såsen, annars kan det garanterat göras väldigt lätt med tillägg. Tar det mer än någon timme för en ensam dev får ni gärna förklara varför det är så svårt och varför ni målat in er i ett hörn när ni inte enkelt kan lägga in en knapp och en sats Javascript

Plattformen som driver SweClockers är 99% vår egen källkod. Det handlar inte om hur svårt (eller lätt) det är att utveckla, utan vart våra prioriteringar ligger och det här är inget högprioriterat ärende.