Var smart nog att installera samma spel på både epic och steam, nu är det lite problem

Permalänk

Var smart nog att installera samma spel på både epic och steam, nu är det lite problem

Tjenare!
Jag var smart nog att installera Cities Skylines på både epic och steam. När jag sedan avinstallerade på epic och startade spelet med skrivbordsgenvägen vill den starta spelet på epic. När jag sedan startade spelet på steam manuellt är alla mina workshop abonnemang kvar men ingen finns i spelet. Vad attans har jag gjort, det här är något som gör en riktigt irriterad såhär på en söndag.

Någon som vet något tips för att fixa allt?

Permalänk
Medlem

(Säkerhetskopiera dina sparningar,) avinstallera allt, ta bort alla kvarvarande filer, installera om via den tjänst du vill använda.

Borde väl funka?

Får man fråga varför du slogs av snilleblixten att installera det via två olika tjänster?

Permalänk

Jo hahaha
Jag har testat ett mod där man låser upp alla dlc, hade köpt alla om det inte fanns så sinnessjukt många (De är ju inte dyra men antalet gör det dyrt) Moddet funkade inte helt på steam så ville testa på epic. Laddade ner från epic och så fick jag smaka på min egen medicin. Tack för svaret ska testa om det funkar!