Permalänk
Medlem

Cylon och Melding Plague?

Ingen feedback, utan bara en nyfiken undran...

Vad är bakgrunden till "namnen" på nyhetspubliceringskontot? Alltså, varför är namnen där?

Visa signatur

Moderkort: Gigabyte X570 Aorus Master | CPU: AMD Ryzen R9 5900X | CPU-kylare: Noctua NH-D15 chromax.black | RAM: Corsair Vengeance LPX 64 GB (4x16) DDR4-3600 CL18 | GPU: Gigabyte RTX 4080 Eagle OC | SSD: 2 x Samsung 970 EVO Plus 1 TB NVMe + Kingston A400 480 GB + Samsung QVO860 1 TB | PSU: EVGA SuperNOVA G2 1000 W Gold | Chassi: Lian Li O11 Dynamic XL | Skärm: BenQ PD3200U @ 3840x2160 + ASUS ROG Strix XG32VQ @ 2560x1440 | Tangentbord: Corsair K68 RGB Cherry MX Red | Mus: Logitech MX Master 2S

Permalänk
Konsolpleb 🕹
Skrivet av cyklonen:

Ingen feedback, utan bara en nyfiken undran...

Vad är bakgrunden till "namnen" på nyhetspubliceringskontot? Alltså, varför är namnen där?

Kul grej bara. Den roterar ett gäng namn. Kanske borta lägga till ett gäng nu när du säger det

Visa signatur

240p är livet

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻

Jag kan lägga till lite historik här.

Ursprungligen hade Nyhet-användaren titeln Robot. Sen fick @emilakered för sig att börja leka med titeln med allehanda robotteman. Jag förde arvet vidare och har jonglerat med några olika och nu senast tog jag ett edge-case med Melding Plague från Alastair Reynolds bok Revelation Space.

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner

Permalänk
Relik 📜
Skrivet av Jacob:

Jag kan lägga till lite historik här.

Ursprungligen hade Nyhet-användaren titeln Robot. Sen fick @emilakered för sig att börja leka med titeln med allehanda robotteman. Jag förde arvet vidare och har jonglerat med några olika och nu senast tog jag ett edge-case med Melding Plague från Alastair Reynolds bok Revelation Space.

Tror han hette bland annat Cylon och Cyberman on my watch?

Visa signatur

För övrigt anser jag att Karthago bör förstöras.
▪ Nöje -> R7 5700X3D - Prime B450-Plus - RX 7900 XTX - 32 GB DDR4
▪ Mobilt -> HP Pavilion Aero - R5 5625U - 16 GB DDR4
▪ Konsol -> Xbox Series S

Permalänk
Trollfabrik 🫶🏻
Skrivet av emilakered:

Tror han hette bland annat Cylon och Cyberman on my watch?

Jajamen!

Visa signatur

Kontaktas enklast via PM. Önskas svar i forumet citera mina inlägg eller pinga @Jacob. Finns även på Twitter.

"Science and technology have progressed to the point where what we build is only constrained by the limits of our own imaginations." – Justin R. Rattner