Permalänk

Spela BF 2042 gratis

Steam har BF 2042 gratis (om jag inte missuppfattat), man kan spela det några dar... perfekt för de som inte kan bestämma sig om man vill pröjsa.

Permalänk

Och 34% rabatt

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Chuck Pounder:

Och 34% rabatt

Anser det inte riktigt vara värt 400 spänn för base game iom lanseringen och allt borttaget vid launch (jämfört med tidigare spel)
Det är absolut inte värt 60 EUR iofs

Permalänk
Medlem

Fick inget vidare bra kritik heller på steam. Mest tumme ner

Visa signatur

Coca Cola missbrukare Förbjuden dryck för mig pga diabetes
AMD älskare
Katt älskare

Permalänk
Medlem

Sämsta BF jag spelat. Var plågsamt! Liten gnutta rolig nostalgi var Portal. Inte värt förrens det gått ner till 29kr
Oavsett så har de mina pengar så de kan ju skåla på Bahamas

Visa signatur

r_wateralpha 0.3

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Anser det inte riktigt vara värt 400 spänn för base game iom lanseringen och allt borttaget vid launch (jämfört med tidigare spel)
Det är absolut inte värt 60 EUR iofs

Det kan jag förstå även om jag tycker att det kan vara kul till och från men mest frustrerande med den sjuka mängden av buggar, dåliga prestandan och sjuka obalansen. Inget spel som jag ser mig lägga speciellt mycket tid på om det inte kommer ordentliga fixar snart.

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Chuck Pounder:

Det kan jag förstå även om jag tycker att det kan vara kul till och från men mest frustrerande med den sjuka mängden av buggar, dåliga prestandan och sjuka obalansen. Inget spel som jag ser mig lägga speciellt mycket tid på om det inte kommer ordentliga fixar snart.

OK, jag laddade ner och prövade. Smashade första rundan totalt i en tank. Ägde allt. De kommande rundorna var faktiskt rätt roliga, stör mig dock på att tornet är "svårmanövrerat" det är en viss seghet i det.

Köpte faktiskt det ändå, vi får se vad spelet har att ge...

Permalänk
Medlem
Skrivet av tcntad:

Anser det inte riktigt vara värt 400 spänn för base game iom lanseringen och allt borttaget vid launch (jämfört med tidigare spel)
Det är absolut inte värt 60 EUR iofs

Har man 3 polare att köra full squad med så tycker jag att det kan vara värt 400kr(har man fler är det ju bara pain in the ass att spela på samma server...), annars så känns det som man ska vänta på ännu mer rabatt, alternativt mer content.

Visa signatur

Intel i7 10700KF (Noctua NH-D15) | Asus RADEON RX 7900 XTX TUF | 32 GB DDR4 HyperX Fury | Corsair RM1000X | Fractal Design R3 | Arch Linux, Win11

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen
Skrivet av Ostbullen:

Har man 3 polare att köra full squad med så tycker jag att det kan vara värt 400kr(har man fler är det ju bara pain in the ass att spela på samma server...), annars så känns det som man ska vänta på ännu mer rabatt, alternativt mer content.

har iofs inga, inga som spelar BF2042. 400 spänn är rätt bra pris om man tänker lägger ned massa tid på och det är "relativt buggfritt" men inte för casual gaming.
Läst mig till att spelet var ganska "strippat" på innehålle/funktioner vid launch som tidigare spel har, skrollade genom en fet lista på reddit..