Permalänk

Saknar .dll filer

Hallå där och gott nytt år,

Jag har lite problem, ska installera en mod till Republic Commando men jag kan inte det för det saknas tydligen några .dll filer.

Core.dll
Editor.dll
Engine.dll
Windows.dll

Någon som vet hur man kan få tillbaka dom? Hur dom har försvunnit? Troligtvis har jag gjort något dumt så dom blivit raderade

Permalänk
Arvid Nordqvist-mannen

Skumma *.dll-filer, speciellt den sista. Jag har ingen av dessa på min dator heller.
Vad är det för modd och OS?

Permalänk
Skrivet av tcntad:

Skumma *.dll-filer, speciellt den sista. Jag har ingen av dessa på min dator heller.
Vad är det för modd och OS?

Det är den här Star Wars Republic Commando Fix 2.7. OS är Windows 10

Permalänk
Medlem

Alla dessa DLLer tillhör Unreal Engine 2. Det kanske inte var jättesmart av Epic att döpa dom till det dom heter, men dom är iaf inte skadliga Dom bör mao. tillhöra själva spelet, inte modden, så det är nog bara att installera om, då borde det fixa sig.

Permalänk
Skrivet av Edge1:

Alla dessa DLLer tillhör Unreal Engine 2. Det kanske inte var jättesmart av Epic att döpa dom till det dom heter, men dom är iaf inte skadliga Dom bör mao. tillhöra själva spelet, inte modden, så det är nog bara att installera om, då borde det fixa sig.

Spelet är helt nyinstallerat, men provade iaf men får samma error meddelande tyvärr.

Permalänk

Nvm, jag fick det att funka. Jag som är dum bara xD