Permalänk

100-150för pcspelen om det inte är något dyrare

Permalänk
Skrivet av maximm:

Tänk på att boxade SNES/N64 spel kan ge rätt bra betalt, tror jag sålde mitt Chrono Trigger för 2000kr för en del år sen.

Jo vissa spel har jag ett högre pris på ,jag har ett par dyrgripar i bra skick .Ocarina of Time ,Chrono Trigger och Secret of Mana,Majoras ,Suikoden 2 ,Lunar Eternal Blue mfl

Permalänk
Skrivet av sompe:

Har du något i monkey island-serien?

Broken sword till PC?

Tyvärr ingen av de spelen

Permalänk
Skrivet av ChristopherBL:

Vad har du töbkt dig för Zelda majoras mask för N64? Intresserad

Hej 1000kr hade jag nog tänkt mig för det ,Bra skick på spelet och manual.

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lars Mandel99:

Riktpris för allt ? För hela samlingen?

Ja, om du vill sälja allt.

Visa signatur

i7 5775C, GTX 1080 Ti, 16GB RAM, 1TB Samsung SSD

Permalänk
Skrivet av Vince_G:

Ja, om du vill sälja allt.

Ja ,ska sätta mig ner och räkna på det .Har rätt så mycket spel.Återkommer

Permalänk

Hur skickar jag upp en bild här ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lars Mandel99:

Amiga har jag bara Amos och 100 in one på samt en mängd disketter med diverse program och spel .Pris beror ju på spel och en lista har jag inte men jag har en hel del gamla klassiker till pc.

Men vad är "diverse program och spel"? Är dessa original? Vilka är de? Är det samlingsdisketter på något sätt? Någon info?

Och PC-klassikerna? En lista? Foton? Finns många PC-klassiker...

Måste ju veta i sådana fall vad som erbjuds innan man kan ens prata om pris.

Permalänk
Skrivet av mrpijey:

Men vad är "diverse program och spel"? Är dessa original? Vilka är de? Är det samlingsdisketter på något sätt? Någon info?

Och PC-klassikerna? En lista? Foton? Finns många PC-klassiker...

Måste ju veta i sådana fall vad som erbjuds innan man kan ens prata om pris.

Nej ,har bara två originalspel till Amigan Någon samlingsvolym big 100 och Amos resten är gamla piratkopior .
Vet inte hur man lägger upp foton men har en massa till Pc

Permalänk
Medlem

Ladda upp bild här och länka bild länk här bara

https://imgur.com/

Visa signatur

Morderkort: Gigabyte Z790 Gaming X AX - Processor: Intel Core i7 13700K 3.4GHz - Grafikkort: ASUS TUF GeForce RTX 4090 24GB Gaming - Interminne: Corsair 32GB (2x16) DDR5 6000MHz Vengeance - SSD: WD Black SN850X 1TB Gen 4 & Seagate FireCuda 510 SSD 2TB - Processorkylning: Arctic Liquid Freezer II 360 - Datorlåda: Lian Li PC-O11 Dynamic Svart - Nätaggregat: ASUS TUF Gaming 1000W Gold - Tillbehör: Mus: Logitech G Pro Wireless, G502 Wireless, Tangentbord: Logitech G915 TKL Lightspeed Tactile, Headset: SteelSeries Arctis Pro Wireless, Skärmar: LG 42" C2, Dell S2417DG 24" 1440p

Permalänk
Medlem

Såldes allt? Är intresserad att veta vilka PS3-spel du säljer.

Visa signatur

Serenity now