Permalänk
Citat:

Ursprungligen inskrivet av technognu
när du har öppnat boken så får du ju reda på ett hemligt ställe i källaren?

Va står inget om något hemligt ställle i källaren? Allt jag hittade där nere var ju en flaska med Tears of Innos och en dusty book samt hur man gör dragon lord armour och vapen,

Visa signatur

De kan ta vår sömn och tvinga oss marschera men de kan aldrig ta våra baskrar!
" Warrior is a very gear dependant class, once they get their epics they're pretty much are a concrete wall with a bazooka"

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av FrOst I SWE
Va står inget om något hemligt ställle i källaren? Allt jag hittade där nere var ju en flaska med Tears of Innos och en dusty book samt hur man gör dragon lord armour och vapen,

Du borde väl ha hittat en karta?

Visa signatur
Permalänk
Medlem

fråga: när man dödar attila elelr vad han heter, han bakom fiskhandlarn, så får man en rostig och saltdränkt nyckel typ, vart meder den? till en kista ute på en ö utanför hamnen har jag för mig att nån sa, men vilken utav dom och vad vänar en där?
tacksam, som alltid

Visa signatur

neque dapibus ac.

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av *ler*
fråga: när man dödar attila elelr vad han heter, han bakom fiskhandlarn, så får man en rostig och saltdränkt nyckel typ, vart meder den? till en kista ute på en ö utanför hamnen har jag för mig att nån sa, men vilken utav dom och vad vänar en där?
tacksam, som alltid

****Spoiler****

****
****
****
****
****
****
****
****
****

Den går till en dörr nere i vattnet, om du går förbi där dom bygger en båt, och forsätter rakt fram, så går det en trappa upp men forsätt framåt och hoppa ner i vattnet, skall finnas en dörr där, dit går nyckeln.

Visa signatur

skönhet förfaller med åren men en vacker personlighet består hela livet..
Mer CO-OP åt folket.

Permalänk
Medlem

Har lirat det ett tag nu....finns det någon tränare som kan träna mer än 90 med bågen? Bågarna äger ju....

Visa signatur

The world is made of murderers dreams

Permalänk
Medlem

I ett uppdrag av thievesguild ska man hitta 6 st bloodchalices i staden.
Jag har bara hittat 5 st men jag är rätt säker på vad det 6:e är.
I judge´s hus i upper city tryckte jag på en sköld på väggen och en hemlig kista kom fram. Dock så går denna inte att dyrka utan jag behöver rätt nyckel.

Hur får jag tag i den?

Det går inte att skada Judge i strid. Antar att han har den på sig?

Visa signatur

Moderhjärnan : Antec Threehundred | Gigabyte GA-EP45-UD3P |Intel E8500 3.16Ghz @ 4.4Ghz |Thermalright 120 Extreme med 120mm fläkt| 4Gb Corsair DDR2 1066 | Velociraptor 150Gb + WDC 500Gb | Powercolor ATI 4870x2 2Gb @ 800/950 Mhz | PSU: Corsair 650W | LG Flatron W2452T 24" | 3dMark06 : 20643 p |

Permalänk
Medlem

måste man döda alla lizardmen för att "hitta" Gestath snubben på valley of mines?
hittar inte honom alls juh..

Visa signatur

-- AMD Phenom2 X4 955, Gigabyte 790XTA-UD4, XFX HD 5830 1GB, X-Fi Platinum, 12GB Corsair, XMS3 HD = Samsung 1TB S-ATA 2 Mfl. Fractal Design Tesla 650W, Win7--

Permalänk
Medlem

vem var Gestath? Tror jag löste alla quest i valley of mines, men honom kommer jag inte ihåg.

När jag ändå skriver tänker jag fråga en sak: Hur får man upp sista stora dörren i hals of idorath? Har dödat black magican o så. Sprungit runt en massa där nere men dörren förblir stängd. Dörren innan var ju lite trixig den oxå, men där hände det ju lite iaf. Denna kan man inte göra nått med alls vad jag kan se.

Tipps tack

Visa signatur

MSI Z87-GD65 Gaming Intel i5 4670K ASUS R9 280X CUII TOP

Permalänk
Medlem

Väcker denna tråden igen,, har det kommit någon patch till engelska versionen?

fan att de inte har släpt expansion till engelska :\

Permalänk
Medlem
Citat:

Ursprungligen inskrivet av mrc
Väcker denna tråden igen,, har det kommit någon patch till engelska versionen?

fan att de inte har släpt expansion till engelska :\

Night of the Raven (expansionen) ska komma nu i sommar.

Permalänk

Expantionen verkar bli rikitgt trevlig. 1 hel "värld" till.
Men det är ett Add-on. typ som Tales of the swordcost till BG.

Visa signatur

The dream to awaken our world...You're out of control.I take control! Whose side are you on?I take no side...You're skating the edge.I am the edge!What you *truly* want, only I can give.You can't give it, can't even buy it, and you just don't *get* it.