Gigabyte AORUS Waterforce X 240 AIO

Permalänk
Medlem

Gigabyte AORUS Waterforce X 240 AIO

Tänkte sälja min 240mm AIO efter att jag har bestämt mig för att gå tillbaka till tornkylare. Har kylt min 5800x väl och har många RGB finesser på både pumpblock och fläktar för den som är intresserad. Kört den på 2100 rpm pump hastighet och jag kan inte höra den över fläktarna, även i idle vid låg rpm. Original fläktarna är bara använda under 4 månader då jag gick över till T30 när dem släpptes i höstas. Inget fel på fläktarna som skickas med men ville ha ett så tyst system som möjligt, därav bytet. AIOn sitter också just nu installerad i chassit.
*T30 fläktarna ingår inte*

Alla tillbehör finns kvar och den passar med alla moderna plattformar.
Enligt Inets produktsida så finns INTE LGA 1700 med på kompatibla socketar för AIOn men det finns instruktioner och en markerad påse med standoffs för LGA 1700 medskickade så jag antar att Gigabyte har uppdaterat kompatibiliteten vid ett senare tillfälle. Ger dock inga garantier för det

Har använts sedan juni 2021. Har inget kvitto då jag vann den i en tävling hos Inet. Min recension finns som referens (Claes) : https://www.inet.se/produkt/5323516/gigabyte-aorus-waterforce...

Kan hämtas i Billdal, 20min söder om GBG, eller skickas mot att köparen står för frakt.
Tar bud från 600kr. Förbehåller mig rätten att sälja till vem jag vill eller inte alls.

Mvh Claes

Läs hela annonsen här

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem

600 + frakt

Permalänk
Medlem
Skrivet av Valteros:

600 + frakt

Noterat!

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem

700+ frakt

Permalänk
Medlem

Avslutar budgivningen idag 20.00. Var svalare budgivning än trott så i nuläget är buden inte attraktiva nog för att sälja.

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem

Bjuder 750kr plus frakt

Permalänk
Medlem

800 + frakt

Permalänk
Medlem

Buden är noterade. @aframoo leder just nu. Stänger 20.00 idag (igen). Kommer inga fler bud vinner aframoo.

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT

Permalänk
Medlem

Check 👍🏼 swishar

Permalänk
Medlem

Annonsen är avslutad

Visa signatur

f0rest stan | Citera mera | 5800x – 6700 XT