Kryptobörs som man kan handla från sin metamask ?

Permalänk

Kryptobörs som man kan handla från sin metamask ?

Tjo,

Finns det kryptobörser där man kan handla från sin metamask wallet direkt ?
Även från sin ledger wallet via ledger live ?

Mvh Force

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Tjo,

Finns det kryptobörser där man kan handla från sin metamask wallet direkt ?
Även från sin ledger wallet via ledger live ?

Mvh Force

Om jag inte missuppfattar din fråga letar du alltså efter vilken decentraliserad börs som helst, typ Uniswap, Sushiswap etc etc?

Permalänk
Skrivet av PatrickP:

Om jag inte missuppfattar din fråga letar du alltså efter vilken decentraliserad börs som helst, typ Uniswap, Sushiswap etc etc?

Mmm.. men inte swap:a utan lägga köp och sälj orders ?

Permalänk
Medlem
Skrivet av forcevision:

Mmm.. men inte swap:a utan lägga köp och sälj orders ?

Så en DEX som använder orderbookmodellen istället för likviditetspoolmodellen alltså. De är ju lite färre, och eftersom jag endast använder DEXes med likviditetspoolmodellen är jag ute på lite djupt vatten nu, men är inte dydx en börs med orderbookmodellen som man kan använda metamask med? Har aldrig använt den, och har för mig att det är en hybrid mellan CEX och DEX, men är inte säker så du får nog googla

Har även för mig att jag testade en för några månader sedan på zkSync, men då var det i testnet, googla om den är live nu, det borde den nog vara

Permalänk
Skrivet av PatrickP:

Så en DEX som använder orderbookmodellen istället för likviditetspoolmodellen alltså. De är ju lite färre, och eftersom jag endast använder DEXes med likviditetspoolmodellen är jag ute på lite djupt vatten nu, men är inte dydx en börs med orderbookmodellen som man kan använda metamask med? Har aldrig använt den, och har för mig att det är en hybrid mellan CEX och DEX, men är inte säker så du får nog googla

Har även för mig att jag testade en för några månader sedan på zkSync, men då var det i testnet, googla om den är live nu, det borde den nog vara

Okej, jag får kolla lite på det.
Tack för svaret

Permalänk
Medlem
Visa signatur

Nerd is the new Cool