Logitech MX Keys och Logitech MX Ergo

Permalänk

Logitech MX Keys och Logitech MX Ergo

Tjena,

Insett att jag nog ändå vill spela med ett mekaniskt tangentbord så jag säljer ett fräscht MX keys som till skrivande och jobb är det bäste jag suttit med hittills samt en ergonomisk kulmus från Logitech. Använt ett halvår ungefär och är bra skick!

Kan skickas.

Läs hela annonsen här

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic EVO, Seasonic Focus GX 850 W , Asus ROG Strix Z370-F, Intel i9 9900K, custom vattenkylning med distroplate, Team Group Xtreme ARGB 32 GB (4000 Mhz), Gainward Geforce RTX 3080 Phantom

Permalänk

Hej,

Kan du tänka dig sälja tangentbordet löst? Nyligen köpt ny mus så det behövs ej 😊

Visa signatur

[ "The things you own end up owning you." -Tyler Durden, Fight Club ]
[ "This job would be great if it wasn't for the fucking customers." -Randal, Clerks. ]

Permalänk
Skrivet av Paradiddle:

Hej,

Kan du tänka dig sälja tangentbordet löst? Nyligen köpt ny mus så det behövs ej 😊

Noterat, men paket går först!

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic EVO, Seasonic Focus GX 850 W , Asus ROG Strix Z370-F, Intel i9 9900K, custom vattenkylning med distroplate, Team Group Xtreme ARGB 32 GB (4000 Mhz), Gainward Geforce RTX 3080 Phantom

Permalänk
Nytt bud: 600 kr + frakt för tgb.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 500 kr Bara tangentbordet, hämtar
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Visa signatur

Fractal Design Define C - ASUS GTX 1070 DUAL OC 8GB - Gigabyte AX370 Gaming k3 - Ryzen 7 2700X, Crucial Ballistix Tactical DDR4 3000MHz 2x8GB - Samsung 960 Evo M.2 250 GB - Corsair RM750x

Permalänk
Medlem

Bra timing på maverickse bud, bortse från min

Visa signatur

Fractal Design Define C - ASUS GTX 1070 DUAL OC 8GB - Gigabyte AX370 Gaming k3 - Ryzen 7 2700X, Crucial Ballistix Tactical DDR4 3000MHz 2x8GB - Samsung 960 Evo M.2 250 GB - Corsair RM750x

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 700 kr Behöver uppdatera hem kontoret, har användning till båda. Hämtar.
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Nytt bud: 800 kr + Frakt för paketet
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Jag insåg att jag inte hade lagt med hur länge annonsen är öppen. Jag avslutar annonsen och väljer att inte sälja grejerna då buden inte nått upp till utgångspris. Jag behåller grejerna tillsvidare, är ni fortfarande intresserade kan ni alltid dm:a så får vi se.

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic EVO, Seasonic Focus GX 850 W , Asus ROG Strix Z370-F, Intel i9 9900K, custom vattenkylning med distroplate, Team Group Xtreme ARGB 32 GB (4000 Mhz), Gainward Geforce RTX 3080 Phantom

Permalänk

Annonsen är avslutad

Visa signatur

Lian Li O11 Dynamic EVO, Seasonic Focus GX 850 W , Asus ROG Strix Z370-F, Intel i9 9900K, custom vattenkylning med distroplate, Team Group Xtreme ARGB 32 GB (4000 Mhz), Gainward Geforce RTX 3080 Phantom