Använder idag gratisversionen av ProtonMail men funderar på att uppgradera eller byta till något annat då jag ska använda egen e-postdomän framöver. Vill gärna använda ProtonMail, Tutanota eller liknande tjänst med det är främst en funktion jag efterfrågar som jag inte riktigt vet vem som erbjuder.
Jag vill uppmanas att verifiera mottagare och avsändaradress varje gång jag ska skicka ett e-postmeddelande (då jag ibland är ett klantarsle som skickar till/från fel adress). Vad jag menar med det är att när jag trycker på "skicka" så ska ett fönster komma upp som ber mig att bekräfta att jag vill skicka "till och från följande adress" med möjlighet att avbryta. Detta oavsett vilken min primära e-postadress är.
Finns det? När jag söker på det verkar det finnas något som heter "Email Checker" i Outlook, men jag vill helst använda något annat än Outlook/Microsoft.
Möjlighet att bli påmind om jag har bifogat fil vore också önskvärt men inte lika viktigt (ifall jag använder ordet bifoga i texten).
Jag har inte testat men det finns en plugin till Thunderbird som borde funka, och som har fått bra recensioner (dock typ bara på japanska): https://addons.thunderbird.net/en-US/thunderbird/addon/confir...
Spelnyheter från FZ
Copyright © 1999–2025 Geeks AB. Allt innehåll tillhör Geeks AB.
Citering är tillåten om källan anges.