Permalänk
Avstängd

Korrupta videos

Hej jag har massa korrupta videos på enheten. som inte kan spelas upp jag testade olika sidor för att återställa videon. inget hjälpte det stod den var för förstörd, att reparera och nu går det inte spela upp de vita videorna, och jag undrar vad för gratis program jag kan använda som funkar med att reparera eller spela upp dem.Hur reparerar jag dem på bästa sätt med gratis programvara som kan reparera skadade filer som är jätteskadade men som inte kostar pengar men som fungerar tacksam för svar Lunasims

Permalänk
Medlem

Är lite svårt att hänga med i vad du gjort,

vad är det för format på filerna och vilket program försöker du spela dem i?

Permalänk
Medlem

Det skulle ju hjälpa om du skrev vad det är för filformat. Vad har hänt? Vart har du filmerna? Vad är detr för filmer?

Visa signatur

ASUS X570-F, AMD Ryzen 9 3900x, 16Gb RAM, Gigabyte 2070Super auros

Permalänk
Medlem
Skrivet av Lunasims:

Hej jag har massa korrupta videos på enheten. som inte kan spelas upp jag testade olika sidor för att återställa videon. inget hjälpte det stod den var för förstörd, att reparera och nu går det inte spela upp de vita videorna, och jag undrar vad för gratis program jag kan använda som funkar med att reparera eller spela upp dem.Hur reparerar jag dem på bästa sätt med gratis programvara som kan reparera skadade filer som är jätteskadade men som inte kostar pengar men som fungerar tacksam för svar Lunasims

Har du provat att spela upp dom i VLC?

Har många videos från förr som bara går att spela upp i VLC av någon anledning..

Visa signatur

CPU: i7-7700K 4,0ghz GPU: Asus strix 1080 gaming 8gb
Mobo: Asus Z270H socket1151
RAM: 16GB Corsair Vengeance LPX 3200mhz HDD: st2 1TB 7200 rpm,
SSD: 1st 525GB Crucial mx300, 1 st 240GB Corsair Force LE PSU: EVGA supernova G2 850w
Skärm: Asus Swift ROG och AOC 32"

Permalänk
Avstängd

Korrupta videos

Jag spelade in med timestamp camera på en lenovo tablet och de var i MP4 format.Jag testade göra så som alla säger VLC player men inget händer jag har även testat fix my video inget kunde repareras stod det på filen. Var svårt skadad surfplattan fick slut minne så då vart videon korrupt och jag undrar finns något gratis program som kan fixa korrupta videon något tredjepartsverktyg!! Som kan laddas ner PC Windows som man inte behöver betala något i eller ens i programmet