Asus ROG Srix X570-F och Svive Gemini Gamingstol och Dark rock pro 4

Permalänk

Asus ROG Srix X570-F och Svive Gemini Gamingstol och Dark rock pro 4

Hej,

Har en X570-F moderkort som ligger och har ingen användning som jag tänkte släppa för billigt peng. Allt tillbehör finns, m2 skruvarna är redan i moderkortet så det är bara skruva av m2 "heat spreader". Kvittot finns köptes hos webhallen 2021-02-25. Original kartong finns.

bud från 400kr
köpa nu 1000kr

Svive Gemini gaming stol som köptes hos webhallen på black friday 2021. Vart lite för hög för mig har en sitt höjd på 50cm till 58cm kvittot från webhallen så klart. Det är mörkgrå för färgen.

köp nu 800kr endast upphämtning.

Dark Rock pro 4 kylare, allting bör finnas ska dubble kolla så det stämmer köptes samtidigt som X570-F så kvittot från webhallen 2021-02-25. Original kartongen finns. Ingen LGA1700 mounting då det köptes innan LGA1700 släpptes men du kan kolla med BeQuiet om det kan skicka ut ett gratis mounting kit.

köp nu pris 300kr

För behåller mig rätten till att sälja till vem jag vill och prioriteras de som kan komma hämta grejer. Om det ska skickas så står du för frakten.

Bilder kan fixas.

Endast Swish betalning.

Läs hela annonsen här

Permalänk

Dark Rock pro 4 kylare 300 & frakt.

Permalänk
Skrivet av Player-11:

Dark Rock pro 4 kylare 300 & frakt.

Noterat. Jag väntar lite till (återkommer imorgon)

Permalänk
Medlem

Dark rock pro 4 300 hämtar

Permalänk
Medlem

Jag köper gärna moderkortet för 1000 kr och avhämtning.

Permalänk
Medlem

@greensurre Vilken färg är det på stolen?

Permalänk
Skrivet av Choppe:

@greensurre Vilken färg är det på stolen?

Ja just glömde det är mörkgrå. Jag återkommer vart vi kan träffas för moderkort.

Permalänk

Tack för alla intresse för grejerna. Allt är sålt. Ber om ursäkt om jag inte svarade er.

Permalänk

Annonsen är avslutad