Permalänk

MSI GTX 1660 Super Gaming X

Hej hej, säljer nu min 1660 Super av Msi vilket är gaming x modellen så den presterar nära en rtx 2060. Har använt kortet drygt 2 år och mest surfat och spelat spel så som csgo och valorant. Kan skickas mot fraktkostnad men hellre hämtad upp och testas vid köp så inga problem uppstår senare. Kortet kör fortfarande fint och har inga problem alls.

OBS bild på kortet I datorn men bara grafik kortet säljs, inte hela datorn.

Läs hela annonsen här

Permalänk
Medlem

~15% bakom RTX 2060, det betyder gtx 1070 nivå

https://www.sweclockers.com/test/28446-nvidia-geforce-gtx-166...

Menar du också att kort är utan garanti?

Visa signatur

| 12700k | Asus Z690-G Strix | 2x8 GB 4000 cl16 | Intel 600p 512GB | RTX 4070 Ti

Permalänk

Hej, jo jag vet ju att kortet är inte lika nivå I normala fall men eftersom det är gaming x modellen av msi så har den en bra factory overclock är vad jag menar 😊 Kortet har fortfarande 16 månader garanti kvar.

Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 200 kr plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Skrivet av BeratMost:

Hej, jo jag vet ju att kortet är inte lika nivå I normala fall men eftersom det är gaming x modellen av msi så har den en bra factory overclock är vad jag menar 😊 Kortet har fortfarande 16 månader garanti kvar.

Gigabyte kortet i recensionen som Rebe1 länkar till har samma fabriksöverklockning som ditt kort, och där ligger det 15% under 2060 stock, vilket innebär att det har samma prestanda som ett 1070 som Rebe1 säger.

Permalänk
Nytt bud: 1 300 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 350 kr Plus frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk
Medlem
Nytt bud: 1 500 kr +frakt
Gå till annonsen för att lägga ett bud.
Permalänk

Annonsen är avslutad